خبرهای داغ:

50 دست لباس به خانواده های نیازمند در لاسجرد اهدا شد

با هدف شاد کردن کودکان و خانواده های آن ها 50 دست لباس به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آمنه (س) خانواده های نیازمند در لاسجرد اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۲۴۰۵۶
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به همت خیرین و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه پنجاه دست لباس به خانواده های نیازمند در روستا اهدا شد.

راضیه شهادت فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آمنه (س) در حاشیه این اقدام مومنانه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امام سجاد (ع) می فرمایند: هر کس مؤمن (برهنه‌ای) را بپوشاند، خداوند او را با جامه‌های سبز (بهشتی) می‌پوشاند.

او افزود: یکی از مصادیق خدمت رسانی به محرومین، تهیه پوشاک برای فرزندان خانواده های نیازمند است، خانواده ای که اگر کسی با نگاه پر از محبت و خیرخواهانه خود درب منزل آنها را نکوبد، شاید در طول سال نتوانند نیازهای اساسی خود از جمله پوشاک را تامین کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آمنه (س) بیان داشت: با یاری بانیان در این دوره نیز اقدامات لازم جهت دستگیری از خانواده های نیازمند فراهم و پنجاه دست لباس به آن ها اهدا شد.

شهادت در ادامه به اشاره به برگزاری مداوم برنامه هاب ورزشی در سل جدید گفت: کلاس ها و مسابقات والیبال امسال نیز همچون گذشته با حضور ورزش دوستان بسیجی تیم شهید نعمت الله شهادت در سالن ورزشی آب و فاضلاب سمنان و سالن ورزشی روستا برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار