خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خبر داد

افتتاح آشپزخانه‌های اطعام مهدوی با هدف اطعام ایتام و نیازمندان در همدان

نهاوند-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: امروز آشپزخانه‌های اطعام مهدوی با هدف اطعام ایتام و نیازمندان در همدان و شهرستان‌های تابعه استان افتتاح شده است.
کد خبر: ۹۴۲۴۵۷۱
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرسول شیخی‌زاده در حاشیه بازدید از آشپزخانه «اطعام مهدوی» با هدف طبخ و توزیع غذا بین مددجویان کمیته امداد در نهاوند که با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستانی صورت گرفت، اظهار کرد: به منظور اجرای طرح اطعام مهدوی برای ماه مبارک رمضان پخت بیش از ۳۵۰ هزار پرس غذای گرم و ۱۰۰ هزار بسته معیشتی برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد در سراسر استان در این ماه در دست اقدام است.

وی گفت: امروز آشپزخانه‌های اطعام مهدوی با هدف اطعام ایتام و نیازمندان در همدان و شهرستان‌های تابعه استان افتتاح شده و در شهرستان نهاوند روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ و توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان افزود: ماه رمضان فرصت خوبی برای کمک و همدلی با ایتام و نیازمندان است و خیرین می‌توانند با مشارکت در طرح اطعام مهدوی از طریق شماره‌گیری کد مهربانی #۰۸۱*۸۸۷۷* و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷-۹۹۷۵-۹۱۷۷-۷۷۷۷ کمک‌های خود را به نیازمند رسانده و در این امر سهیم باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار