لزوم پیگیری توصیه‌های نماینده ولی‌فقیه سیستان‌و‌بلوچستان به جامعه قرآنی

معاون پژوهشی مجمع قرآنی خادم الرضا(ع) گفت: ضرورت دارد توصیه‌های نماینده ولی‌فقیه در استان خطاب به جامعه قرآنی توسط نهاد‌های قرآنی استان به‌ویژه قاریان و حافظان پیگیری شود.
کد خبر: ۹۴۲۴۶۶۸
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

رضا صفدری، معاون پژوهشی مجمع قرآنی خادم الرضا(ع) استان در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از زاهدان، با اشاره به رهنمودهای آیت‌الله محامی، نماینده ولی‌فقیه در استان، خطاب به جامعه قرآنی استان گفت: ضمن اینکه شایسته است همه این منویات و تذکرات نصب‌العین آحاد عاشقان قرآن و ولایت و دست‌اندرکاران امر قرار گیرد، لازم است توصیه‌های ایشان خطاب به جامعه قرآنی به صورت ویژه توسط نهاد‌های قرآنی استان و خود قاریان و حافظان پیگیری شود.

وی بیان کرد: بحمدالله امسال نیز همچون سالیان گذشته؛ این امکان فراهم شد تا تعداد محدودی از استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن استان سیستان و بلوچستان در اولین جمعه ماه مبارک رمضان به دیدار معنوی با نماینده ولی‌فقیه در استان بروند.

معاون پژوهشی مجمع قرآنی خادم الرضا(ع) افزود: در این محفل نورانی که حدود دو ساعت به طول انجامید، پس از برنامه‌های تلاوت و تواشیح که به زیبایی توسط هنرمندان قرآنی اجرا شد؛ بیانات ارزشمند و تخصصی نماینده ولی‌فقیه، روح تازه‌ای را در کالبد جامعه قرآنی استان دمید و موجی از انگیزه و نشاط را برای تلاش مضاعف فعالان این عرصه ایجاد کرد.

صفدری با بیان این که فرمایشات مهم و دقیق آیت‌الله محامی در چند محور کلی شامل فیوضات ماه مبارک رمضان، انس با قرآن، نکاتی خطاب به قاریان قرآن و پیشنهادی برای گسترش فعالیت‌های قرآنی ایراد شد، گفت: شایسته است همه این منویات و تذکرات نصب‌العین آحاد عاشقان قرآن و ولایت و دست‌اندرکاران امر قرار گیرد.

این مسئول ادامه داد: تحقق منویات نماینده ولی‌فقیه، مستلزم اهتمام جدی و به میدان آمدن همه مجموعه‌ها و تشکل‌های قرآنی استان؛ نهاد‌های فرهنگی و دستگاه‌های پشتیبانی‌کننده با تمام ظرفیت و توان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار