مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان:

توجه به منویات مقام معظم رهبری مانع از فساد در ادارات است

سرهنگ نکویی گفت: توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری شعار سال مانع از انجام فساد در ادارات است که مدیران و کارمندان با تکریم ارباب رجوع با روحیه بسیجی و انقلابی جهت تحقق شعار سال وارد میدان عمل شویم.
کد خبر: ۹۴۲۴۶۷۳
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

به گزارش بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان عصر روز 20 فروردین با رحمدل بامری، معاون سیاسی واجتماعی استاندار به مناسبت سال جدید و آغاز رسمی فعالیت های اداری به صورت کامل در ادارات دیدار کرد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در این دیدار گفت:  توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری شعار سال مانع از انجام فساد در ادارات است که مدیران و کارمندان با تکریم ارباب رجوع با روحیه بسیجی و انقلابی جهت تحقق شعار سال وارد میدان عمل شویم.

وی افزود: بر پایی میزهای خدمت جهادی یک فرصت مناسب برای حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبه آنها می باشد.

نکویی ادامه داد: میز های خدمت جهادی به منظور عملکرد بهتر دستگاههای اجرایی با حضور معاونین استانداری و شرکت مدیران ادارات کل جهت پاسخگویی به سوالات مردم در سطح شهرستانهای استان اجرا  می شود.

همچنین رحمدل بامری، معاون سیاسی اجتماعی استانداری نیز در این دیدار گفت: استان سیستان وبلوچستان از استانهای پیشرو در امرتکریم ارباب رجوع می باشد و این مهم باید سرلوحه کار دستگاههای اجرایی قرار گیرد.

وی بیان کرد: این مهم موجبات رضایت خدا و مردم را در پی دارد و اعلام آمادگی خود و مجموعه استانداری را برای نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار