خبرهای داغ:

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با مسئول اسکان طرح بهار خدمت دیدار کرد

سرهنگ مهدی ادهم با مهدی امامی و خانواده او به پاس قدرانی از زحمات آن ها در طرح اسکان زائران و مسافران نوروزی در طرح بهار خدمت دیدار کرد.
کد خبر: ۹۴۲۴۸۲۳
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در طرح بهار خدمت در ایام نوروز توسط مجموعه سپاه و بسیج در سطح استان سمنان برنامه ریزی شد با هماهنگی با فرمانداران و دستگاه های اجرایی استان در عرصه های مختلف خدمت رسانی انجام گرفت.

در شهرستان سرخه نیز اقدامات لازم جهت اسکان زائران و مسافران با مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران انجام و مسولیت اسکان دهی بر عهده مهدی امامی مسئول بسیج سازندگی حوزه موسی بن جعفر (ع) بود.

همزمان با پایان تعطیلات نوروزی سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه با برادر بسیجی مهدی امامی با هدف تقدیر و تشکر از زحمات او و خانواده اش بابت فعالیت در رزمایش بهار خدمت و ایام عید در اسکان زائرین در پایگاه ها و اماکن مذهبی شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

لازم به ذکر است در خاتمه با اهدای هدایایی از آن ها تجلیل و قدردانی شد.

همچنین در جهت پیروی از سنت نیک و پسندیده رسول خدا (ص) در خصوص عیادت از بیماران؛ سرهنگ ادهم با با برادر بسیجی رضا ملحی به دلیل مصدومیت پیش آمده دیدار و برای او آرزوی سلامتی کرده تا بتواند با تمام توان در برنامه های بسیج فعالیت و مشارکت داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها