خبرهای داغ:

جشن تولد بچه های آفتاب در مومن آباد برگزار شد

ویژه برنامه بچه های آفتاب با برپایی جشن تولد برای کودکان نیازمند در منزلشان به همت پایگاه مقاومت بسیج فاطمه بنت اسد مومن آباد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۴۶۷۲
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ با هدف شاد کردن دل کودکان خانواده های نیازمند طرح بچه‌های آفتاب به همت پایگاه حضرت فاطمه بنت اسد و گروه جهادی شهید مجید مومن آبادی روستا مومن آباد در سرخه در قالب برگزاری جشن تولد ویژه یک نونهال نیازمند در کنار دوستانش در منزل یکی از بستگانش برگزار شد.

فاطمه زهرا مومن آبادی فرمانده همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه بنت اسد در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جشن تولد کودکان نیازمند با عنوان بچه های آفتاب با همکاری خیرین و بانیان نیکوکار، با هدف ایجاد روحیه نشاط در بین کودکان خانواده های نیازمند در روستا برگزار می شود .

او افزود: این مراسم‌ مورد توجه و استقبال کودکان و خانواده های آن ها قرار گرفته و امیدواریم شرایطی فراهم شود که بتوانیم برای همه کودکان در سطح روستا، فضای نشاط ‌انگیز ایجاد کنیم.

فرمانده همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه بنت اسد بیان داشت: این مراسم در منزل یکی از اقوام این کودک با حضور کودکان برگزار و به همت پایگاه مقاومت بسیج کیک تولد و هدایایی برای او خریداری شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار