خبرهای داغ:

طرح بهار خدمت با یاری بسیجیان و گروه های جهادی در سرخه برگزار شد

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از اسکان 1625 مسافر در ایم تعطیلات نوروزی در قالب طرح بهار خدمت خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۴۸۴۱
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با فرارسیدن سال جدید و تعطیلات نوروزی طرح بهار خدمت در سطح کشور با هدف یاری رساندن و خدمت به مردم اجرا شد.

شهرستان سرخه نیز از این امر مستثنی نبوده و بسیجیان و جهادگران پای کار آمدند و در حد توان در عرصه های مختلف خدمت کردند.

سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در خصوص نحوه اجرای طرح بهار خدمت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طرح بهار خدمت در ایام نوروز توسط مجموعه سپاه و بسیج در سطح استان و شهرستان سرخه برنامه ریزی و با هماهنگی با فرمانداران و دستگاه های اجرایی استان در عرصه های مختلف خدمت رسانی انجام شد.

او افزود: تهیه بسته های معیشتی، برگزاری ایستگاه های صلواتی، اسکان زائران رضوی و همچنین فعالیت های جهادی و عمرانی در کنار برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان سرخه از جمله برنامه های اجرا شده توسط جهادگران بسیجی در طرح بهار خدمت بود.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: در قالب این طرح بسیجیان پایگاه مقاومت شهری و روستایی اقدام به تهیه بسته های معیشتی، ذبح گوسفند، تهیه البسه و مایحتاج نوروزی و کمک های دارویی و درمانی به خانواده های نیازمند کردند.

ادهم بیان داشت: همچنین به همت بسیجیان و کارآفرینان عرصه اقتصاد مقاومتی در طول تعطیلات نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در پلیس راه سرخه برپا و زائران و مسافران بسیاری اجناس مورد نیاز را خریداری کردند.

او با اشاره به برگزاری طرح اسکان زائران در شهرستان سرخه گفت: پیش از آغاز تعطیلات نوروزی مسجد جمعه، هیئت عشاق الحسین (ع)، مجمع امام حسن مجتبی (ع)، پایگاه حضرت آسیه (س)، پایگاه امام علی بن ابیطالب (ع) و منازل برخی از خیرین جهت اسکان زائران اختصاص و در این مدت ۱۶۲۵ نفر اسکان داده شدند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه یادآور شد: این برنامه با بازخورد خوب و همکاری مناسب اماکن مذهبی همراه بوده و در نظر داریم در ایام پیک مسافر به طور مداوم در طول سال این طرح را اجرا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار