خبرهای داغ:

شکوه سخاوت رمضانی در بهار همدلی / توزیع 30000 بسته معیشتی در بین نیازمندان استان سمنان

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان در این مراسم با بیان اینکه عملکرد استان سمنان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سطح کشور مطلوب ارزیابی شده است گفت: تاکنون در طی برگزاری رزمایش مواسات در استان بیش از 417000 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۲۴۹۱۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حميددامغانی فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه خدمات ارائه شده به نیازمندان در استان در قالب 21 عرصه انجام شده است اظهار داشت: 424 میلیارد تومان خدمات تاکنون در رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان استان ارائه شده است.
سردار دامغانی تصیرح کرد: نهضت کمک مومنانه یک پشتوانه مردمی برای انقلاب اسلامی بوده و باعث امید آفرینی در بین نیازمندان و مستضعفان جامعه خواهد شد.
مهدی کاشفی جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان نیز با اشاره به برگزاری سی امین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان سمنان گفت: در این مرحله 30000 بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان استان سمنان توزیع شد.
وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی بیش از 450 هزار تومان است تصریح کرد: هر بسته معیشتی شامل 15 قلم کالای خوراکی مورد نیاز خانواده ها می باشد.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان اظهار داشت: بسته های معیشتی به همت اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، گروه های جهادی، پایگاه های مقاوت بسیج، اقشار مختلف بسیج و خیرین تهیه و توزیع شده است.
وی با تاکید بر اینکه امروز خط مقدم دفاع از انقلاب رسیدگی به مشکلات مردم است، گفت: امروز اگر کسی گره‌ای از مشکلات مردم باز می کند باید بداند که در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارد.
جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان افزود: رسالت ما بسیج شوندگی مردم است و اصل مسئله این است که مردم پای کار بیایند تا بتوان مشکلات یکدیگر را به همت مردم حل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار