مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان:

مهمترین وظیفه بسیج کارمندان، حل مشکلات مردم در سازمان های دولتی است

مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان گفت: از مهمترین وظایف سازمان بسیج، حل مشکلات مردم در سازمان های دولتی است که بحمدالله با وجود مدیران جهادی این مهم تحقق یافته است.
کد خبر: ۹۴۲۴۹۲۰
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان استان با سرگزی، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان دیدار کرد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در این دیدار، گفت: بسیج کارمندان در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص خدمت رسانی به آحاد به مردم و جلب رضایت عمومی با عنایت به گرم شدن هوا و لزوم صرفه جویی در مصرف برق توسط مشترکین به جهت جلوگیری از خاموشی آمادگی دارد تا در این خصوص با شرکت توزیع برق همکاری کند.

وی افزود: از مهمترین وظایف سازمان بسیج حل مشکلات مردم در سازمان‌های دولتی است که بحمدالله با وجود مدیران جهادی این مهم تحقق یافته است.

خلیل عوض‌زاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک سال نو از زحمات سپاه پاسداران و سازمان بسیج ادارات در سال گذشته که جهت کنترل پیک بار، فعالیت‌های ارزنده‌ای داشتند، تشکر کرد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی استان در اوج پیک بار با رعایت ادارات استان، کمترین خاموشی خانگی را داشتیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار