خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

آموزش و پرورش استان در زمینه نظارت بر مدارس، رتبه دوم کشور را کسب کرد

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش استان در زمینه نظارت بر مدارس، رتبه دوم کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۹۴۲۴۹۸۳
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمود نقوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میانگین حضور دانش آموزان در مدارس کشور ۸۴ درصد و در استان همدان ۹۵ درصد است.

وی افزود: آموزش و پرورش استان همدان در زمینه نظارت بر مدارس، رتبه دوم کشور را کسب کرد و ۲ هزار و ۱۴۸ مدرسه بازدید و نتیجه این بازدید‌ها در سامانه ثبت شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: به تازگی در سومین مرحله  ۱۰۰ هزار عدد ماسک، ۱۰ هزار عدد مایع بهداشتی یک نفره و ۵۰ گالن شوینده سطوح در مدارس توزیع شده و این هفته هم ۳۰۰ هزار عدد ماسک با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) در مناطق محروم و حاشیه شهر توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه تراکم دانش آموزی از ۱۹ به ۲۶ نفر افزایش داشته است، ادامه داد: یک هزار و ۲۰۰ نیروی انسانی جذب خواهد شد و یک هزار و ۸۰۰ نیروی انسانی هم به زودی بازنشسته می‌شوند که در مجموع ۶۰۰ نیرو‌ی انسانی به کمبود‌های استان اضافه می‌شود.

نقوی با بیان اینکه اضافه تدریس هم اینک ۴۳ هزار ساعت است که سال آینده به ۵۷ هزار ساعت می‌رسد، گفت: ۳۰۷ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در قالب ۱۱ هزار و ۵۰۰ کلاس درس مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۳۰ هزار دانش آموز در  مدارس غیر دولتی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه اسکان مسافران نوروزی با هدف تکریم هموطنان و معلمان و سرمایه گذاری صورت گرفت، اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار نفر در کلاس‌های پیش بینی شده توسط آموزش و پرورش استان همدان در نوروز ۱۴۰۱ پذیرش شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار