خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی طی ماه مبارک رمضان در پایگاه‌های بسیج همدان

همدان-فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی طی ماه مبارک رمضان در پایگاه‌های بسیج حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۰۸۳
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

زهرا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان یکی از ماه‌های است که برکات زیادی داشته و به ماه خداوند شهرت یافته چراکه انسان‌ها در این ماه بزرگ مهمان خداوند هستند.

وی افزود: فضائل ماه رمضان آن چنان زیاد است که اگر انسانی بتواند به درستی آن را درک کند به طور قطع آخرت و دنیای خود را آباد ساخته است.

فرمانده حوزه حضرت خدیجه (س) همدان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان هر سال برنامه‌های متنوعی توسط فرهنگی و تعلیم و تربیت حوزه برای پایگاه‌ها پیش‌بینی می‌شود که امسال نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده و در حال اجرا است.

وی افزود: از جمله برنامه‌هایی که برای ماه مبارک رمضان امسال پیش‌بینی شده، برگزاری ختم قرآن به صورت خانوادگی، گروه‌های چهار نفره، حضوری در مسجد یا پایگاه، ختم قرآن در فضای مجازی، کمک‌های مومنانه یا افطاری به نیازمندان، ختم صلوات، برگزاری مسابقه کتابخوانی بین پایگاه‌ها، پویش عکس از سفره افطاری به همراه عکس شهید، ارسال عکس و فیلم از تلاوت قرآن توسط کودکان در منزل است.

اکبری در پایان گفت: مراسم جزءخوانی قرآن حضوری بعد از ۲ سال تعطیلی، امسال در مساجد یا پایگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات