خبرهای داغ:

طرح بهار قرآن به همت پایگاه حضرت معصومه (س) اجرا می شود

همزمان با ماه مبارک رمضان طرح تلاوت نور به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۲۵۳۲۹
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت فراررسیدن ماه میهمانی خداوند، ویژه برنامه انس با قرآن کریم در قالب طرح «بهار قرآن» هر روزه در پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه با حضور بانوان بسیجی برگزار می شود.

در حاشیه اجرای این طرح قرآنی فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری جلسات تلاوت و استماع، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با هدف الگوسازی در مساجد اقدام به اجرای طرح جلسه تلاوت قرآن در این پایگاه مقاومت انجام شد.

او افزود: این برنامه با تفسیر، بیان احکام و پاسخگویی به سوالات شرعی بانوان همراه بوده و در پایان ماه مبارک نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: این ایام مبارک بهترین فرصت برای تأمل و تدبر در این کتاب نورانی است تا بتوانیم با بهره جستن از آن برنامه و روش زندگانی خود را در راستای خواست خداوند متعال به کار گیریم.

اسیری بیان داشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه قاریان قرآن باید خود را مبلغان قرآن بدانند، بر لزوم تلاوت همراه با تذکر و خشوع و توجه عمیق به معنا تأکید کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار