خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد:

معرفی سیره شهدا بهترین روش در جهاد تبیین است

اسدآباد-فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد راهکار اصلی جنگ شناختی را معرفی شهدا و سیره آنان عنوان کرد و گفت: معرفی سیره شهدا بهترین روش در جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۴۲۵۳۴۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ الیاسی در مراسم معرفی شهدای سال شهرستان اسدآباد اظهار کرد: امروز دشمن با جنگ شناختی در تلاش است مردم را با تردید غلط مواجه کند.

وی تصریح کرد: تغییر ذهنیت مردم با ابزار پررنگی مثل فضای مجازی در دستور کار آنها قرار داشته و جهاد در این جبهه واجب است.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد راهکار اصلی جنگ شناختی را معرفی شهدا و سیره آنان اعلام کرد و افزود: معرفی سیره شهدا بهترین روش در جهاد تبیین است.

وی ادامه داد: برادران شهید عبدکوند با شناخت دشمن قدم در این مسیر گذاشتند و در نهایت با تقدیم جان خود به مقام والای شهدا نائل آمدند.

الیاسی با بیان اینکه این دو شهید عزیز امسال به عنوان شهدای سال اسدآباد انتخاب شده‌اند، عنوان کرد: سال گذشته نیز برادران شهید «جمور» با این عنوان معرفی شده بودند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، شهید «محمدعلی عبدکوند» ۱۸ خرداد ماه سال ۱۳۴۲ در روستای منور تپه از توابع شهرستان اسدآباد به دنیا آمد و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. وی ۲۶ دی ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

شهید «نورمراد عبدکوند» نیز ۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۰ به دنیا آمد و به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. وی ۲۸ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار