خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد

اعزام کاروان راهیان نورکبودراهنگ به مناطق عملیاتی جنوب

کبودراهنگ-جانشین فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۲۰۴۷
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷

محرم حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار کرد: هدف از اعزام کاروان‌های راهیان نور آشنایی نسل جدید با آرمان‌ها و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و همچنین آشنایی عملی با سیره شهدا است.

وی افزود: خوشبختانه امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته و استفاده از توان راویان دفاع مقدس برنامه‌های شاخصی در این کاروان‌ها در نظر گرفته شده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با اشاره به تعطیلی دوساله کاروان‌های راهیان نور به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه در دو سال گذشته به دلیل حساسیت شیوع ویروس کرونا از اعزام کاروان‌های راهیان نور محروم بودیم و امسال نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعداد نفرات محدودی به این مناطق اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به یادمان‌های عملیاتی مورد بازدید زائران بیان کرد: زائران سرزمین نور در این سفر معنوی مناطق عملیاتی والفجر ۸، کربلای ۴، طلائیه، هویزه و دهلاویه را زیارت خواهند کرد و شب سال تحویل نیز در کنار یادمان شهدای شلمچه خواهند بود.

حبیبی با ابراز امیدواری برای ریشه‌کن شدن ویروس کرونا در سال‌های آینده خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا و حمایت مسئولین شهرستان و استفاده از ظرفیت خیرین فرهنگی افراد بیشتری به این سفر معنوی اعزام کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها