خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار خبر داد

اعزام ۱۲۰ نفر از شهرستان بهار به اردوی راهیان نور نوروزی

بهار-جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار از اعزام ۱۲۰ نفر از شهرستان بهار به اردوی راهیان نور در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۱۶۹۹
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲

سرهنگ حسین خرمی آلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهارر با تبریک عید نیمه شعبان و عید نوروز با اشاره به تاکید امام راحل در راستای حفظ، بخشی از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس برای بازدید مردم و ترسیم علنی از تجاوز دشمن علیه انقلاب، کشور و نمایش قدرت دفاعی، جهاد و مقاومت قهرمانانه ملت اظهار کرد: راهیان نور یک فناوری است، برای استفاده از ثروت عظیم هشت سال دفاع مقدس و معدن طلای عظیم که در اختیار داریم حماسه عظیمی است که باید خیلی قدر بدانیم چرا که کاری نو و مهم است و رهبر معظم انقلاب به آن بسیار تاکید دارند تا به درستی صورت گیرد.

وی بیان کرد: استفاده از هر ثروت و گنجی نیازمند فناوری است که راهیان نور در واقع فناوری استفاده از ثروت عظیم معدن طلای دوران دفاع مقدس است، به همین منظور هر ساله در اواخر اسفند و ابتدای سال نو کاروان راهیان نور از سراسر کشور و اقصی نقاط کشور به مناطق جنوب اعزام و از یادمان‌ها و محل‌هایی که شهدای دفاع مقدس جانانه در آنجا دفاع کردند بازدید می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار گفت: باتوجه به اینکه دو سال به خاطر شیوع ویروس کرونا از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی و امکان بهره‌مندی از این ظرفیت قابل توجه معنوی و اثرگذارمحروم بودیم، خوشبختانه امسال با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی این اردو‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امسال از شهرستان بهار ۱۲۰ نفر از جوانان در قالب سه اتوبوس و ۱۲ خانواده با خودروی شخصی در ۲۷ اسفند۱۴۰۰ ماه تا یکم فروردین ۱۴۰۱ به مدت ۴ روز به این سفر معنوی اعزام می‌شوند.

خرمی آلام تصریح کرد: با توجه به جلسه ستاد پشتیبانی از راهیان نور که در فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد با همکاری شهرداری‌ها مقدمات کار اعزام برای تجهیز و مفروش کردن نمازخانه اردوگاه‌ها مناطق جنوب انجام و سعی شده علاوه بر تامین اعزام، اسکان خوب و خوراک، نیرو‌های تامینی زائران را مشایعت کنند.

وی بیان کرد: توجه بیشتری به بحث کیفیت این اردو‌ها شده است تا با برنامه‌ریزی مناسب، توزیع بسته‌های فرهنگی و استفاده از راویان مجرب، مبلغین توانمند، در طول مسیر بهار تا اهواز و بالعکس، خاطرات، جانفشانی‌ها، فداکاری‌ها و رشادت رزمندگان برای جوانان تبیین شود و اثر معنوی خوبی بر روی جوانان داشته باشد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار عنوان کرد: نرخ مصوب اعزام هر نفر ۶۰۰ تا۷۰۰ هزار تومان اعلام شده بود که با حمایت ادارات مختلف فرمانداری، شهرداری و سایر ادارات این مبلغ با ۵۰ درصد تخفیف به میزان ۳۰۰ هزار تومان رسید تا همه بتوانند از این سفر معنوی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات