قول معاون سازمان مدیریت برای رفع موانع حقوقی و فنی پروژه راه‌آهن

استاندار لرستان به نقل از معاون سازمان مدیریت کشور برای رفع موانع حقوقی و فنی پروژه راه‌آهن دورود- خرم‌آباد قول داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۳۷۶
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرهاد زیویار در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه با معاون فنی، زیر بنایی و امور تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در جلسه‌ای که با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، موضوع تغییرات و اصلاحات مربوط به قرارداد پروژه راهبردی راه آهن دورود- خرم آباد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به گزارش ارائه شده از وضعیت این پروژه، مقرر شد موضوع با قید فوریت در دستور کار شورای عالی فنی سازمان برنامه و بودجه کشور برای پیگیری قرار گیرد که در نوع خود یک گام رو به جلو و مهم در به نتیجه رساندن پروژه به شمار می‌رود.

استاندار لرستان با اشاره به تصمیمات خوبی که در این جلسه اتخاذ شد، تصریح کرد: معاون سازمان مدیریت، ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه راه آهن دورود - خرم آباد، پیگیری و تسریع در رفع موانع حقوقی و فنی این پروژه را نیز خواستار و در این رابطه قول مساعد داد.

زیویار تاکید کرد: برای تکمیل تمامی پروژه‌های حوزه آب، سد سازی و راه آهن مصوب سفر رئیس‌جمهور به لرستان تمام تلاش خود را بی وقفه به کار خواهیم بست تا در دولت سیزدهم به نتیجه برسند و از مطالبات استان به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

وی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی نقش مهمی در حصول مطالبات به ویژه در رابطه با پروژه‌های استان بر عهده دارند و انتظار می‌رود مدیران در تمامی سطوح، اقدامات لازم در حوزه کاری دستگاه اجرایی مربوطه را به ویژه در بالادست با جدیت پیگیری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار