توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه ناحیه امام هادی(ع) انجام شد:

کشف ۵۰ تن ماکارانی قاچاق در مهرشهر

پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه ناحیه امام هادی(ع) ۵۰ تن ماکارانی تقلبی و قاچاق از یک واحد صنفی غیر مجاز در مهرشهر کرج را کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۹۴۲۵۳۹۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسداران گمنام امام زمان(عج)سپاه ناحیه امام هادی(ع) ۵۰ تن ماکارانی تقلبی و قاچاق از یک واحد صنفی غیر مجاز در مهرشهر را کشف و ضبط کردند.

حجت خاندان پور قاضی سیار تعزیرات حکومتی استان با اشاره به این که تقلب و قاچاق در ماکارانی های کشف شده محرز می باشد در این خصوص اظهار کرد: با رصد و اعلام پاسداران گمنام امام زمان(عج) سپاه پاسداران ناحیه امام هادی(ع) با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان ،معاون مدیریت نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی منطقه به میزان ۵۰ تن ماکارانی از یک واحد صنفی غیر مجاز در مهرشهر کشف و ضبط شد.

خاندان پور اضافه کرد: بنا بر نظر کارشناسان، متصدی این واحد صنفی ماکارانی ها  را با نام شرکت های داخلی پس از خارج نمودن از بسته های مربوطه به صورت فله و با پوششی با نام دیگر،بسته بندی کرده و در این محل نگهداری و مبادرت به صادرات آنها به شهرستان سردشت و سپس به کشور عراق می کرد.

وی در ادامه بیان کرد: تقلب و قاچاق در این امر محرز است؛ لذا با توجه به تخلفی که صورت گرفته ماکارانی های موجود، ضبط و این واحد صنفی پلمپ شد . در خصوص کالای کشف شده پس از نمونه گیری توسط کارشناسان بهداشت تصمیم گیری های لازم جهت استفاده مجدد صورت خواهد گرفت .
قاضی ویژه تعزیرات حکومتی استان در پایان تصریح کرد : تعزیرات حکومتی استان در هر جایی که تخلفی صورت گیرد، به خصوص جایی که سلامت و بهداشت جامعه تهدید شود مانعی نخواهد داشت و با مجرمین طبق قانون و باجدیت برخورد خواهد نمود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها