خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی مجموعه تربیتی پایگاه شهید شیرودی شهرستان بهار خبر داد
بهار-مسئول مجموعه فرهنگی تربیتی پایگاه شهید شیرودی و طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهار از برگزاری بیش از ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی در این مجموعه تربیتی طی ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۴۴۰
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

محمدرضا سفرنگ در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح پایگاه شهید شیرودی شهرستان بهار در ماه رمضان خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت این ایام ۲۰ عنوان برنامه فرهنگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حلقات صالحین باعث تقویت اعتقادات و بصیرت‌افزایی متربیان بسیجی می‌شود، گفت: سعی داریم تا با ارائه مطالب مفید در حلقات صالحین و برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوعات مختلف بین اعضا و خانواده بسبجیان در راستای گام دوم انقلاب اسلامی قدم‌های موثری برداریم.

مسئول مجموعه فرهنگی تربیتی پایگاه شهید شیرودی و طرح شهید بهنام محمدی شهرستان بهار اظهار کرد: تشکیل چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان، برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی و فعالیت‌های ورزشی از دیگر فعالیت‌های حلقات صالحین است که در سطح پایگاه اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: همزمان با ماه رمضان نشست‌ها تخصصی با حضور کارشناسان و دورهمی به میزبانی شهدا در محضر یادگار جبهه و جنگ حاج امیر فرجام در شب‌های ماه مبارک رمضان همراه با صرف افطار و برگزاری جلسات هفتگی قرآنی و داستان‌های قرآنی و آشنایی با نکات اخلاقی قرآن کریم، کلاس‌های فوق برنامه و تقویتی درسی، تماشای فیلم سینمایی و اردو نیم روزی به اتفاق اعضاء مجموعه فرهنگی تربیتی پایگاه شهید شیرودی و طرح شهید بهنام محمدی در راستای ایجاد شور و نشاط بین متربیان نیز برگزار می‌شود.

سفرنگ با اشاره به اینکه طرح شهید بهنام محمدی با هدف تربیت جوانانی مومن و انقلابی باعث تقویت باورهای دینی بسیجیان اجرا می‌شود، گفت: با همکاری پایگاه بسیج محلات با آموزش و پرورش نیز در سطح مدارس فعالیت‌ها و برنامه‌های پایگاهی را با برگزاری جلسات توجیهی و ساماندهی دانش آموزان طرح شهید بهنام محمدی در حلقات صالحین اجرا می‌کنیم که پیوند مدرسه و مسجد را نیز به دنبال دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات