خبرهای داغ:
اسدآباد-دادستان اسدآباد با بیان اینکه تا چند روز آینده بطور جدی‌تری به پیگیری مشکلات مددجویان بهزیستی ورود خواهیم داشت، گفت: دستگاه قضا تمام قد در مواقع لازم در کنار جامعه گرانقدر معلولین بوده و خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۲۵۴۷۳
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، به همت مراکز مثبت زندگی اسدآباد، مراسم بهارانه تکریم از مددجویان نمونه بهزیستی در مجتمع خلیج فارس شهرستان اسدآباد برگزار شد.

دادستان اسدآباد در این مراسم گفت:حضور امروز در کنار معلولین و خانواده‌های عزیزشان اتفاق خوبی است که باعث شده است با مسائل و مشکلات این قشر بیشتر آشنا شویم.

محمد شیرزادی تصریح کرد: این قشر دارای مشکلات پررنگی در سطح جامعه بوده و ضروری است نهادهای مرتبط به وظایف خود در قبال این عزیزان عمل کنند.

وی با بیان اینکه تا چند روز آینده بطور جدی‌تری به پیگیری مشکلات این بخش ورود خواهیم داشت، بیان کرد: دستگاه قضا تمام قد در مواقع لازم در کنار جامعه گرانقدر معلولین بوده و خواهد بود.

لازم بذکر است، دو مرکز مثبت زندگی اسدآباد در مجموع دارای ۹۰۰ پرونده مستمری‌بگیر هستند که از این تعداد ۱۷۰ پرونده مربوط به زنان سرپرست خانوار مستمری‌بگیر و ۷۳۰ نیز مربوط به پرونده معلولین مستمری‌بگیر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات