خبرهای داغ:
نهاوند-سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: همه ادارات شهرستان، ورزش نهاوند را تقویت کنند تا به نقطه اوج و طلایی خود برگردد.
کد خبر: ۹۴۲۵۵۵۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، جعفر سلگی در جلسه ستاد سامانی امور جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به تحقق شعار سال اظهار داشت: همه مسئولین شهرستان تلاش کنند برای تحقق شعار سال و این جز با همدلی و تلاش بین دستگاه‌ها محقق نمی‌شود.

وی با بیان اینکه همه ادارات شهرستان، ورزش نهاوند را تقویت کنند تا به نقطه اوج و طلایی خود برگردد، گفت: با توجه به‌ اینکه شهرداری نهاوند در بحث فضای سبز خوبی ورود پیدا کرده است در بحث زمین‌های چمن ورود پیدا کند و کمک حال اداره ورزش و جوانان باشد.

سرپرست فرمانداری نهاوند ادامه داد: با توجه به اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان از مهم‌ترین جلسات شهرستان است و موضوعات و مباحث گسترده‌‌ای دارد که باید این مباحث به صورت محوری بررسی شوند.

وی افزود: در ستاد ساماندهی امور جوانان مباحث و موضوعاتی از جمله بحث آسيب‌های اجتماعی، ازداوج جوانان، فرزند‌آوری، اشتغال جوانان، پارک علم و فناوری و غیره که مطرح است که همه این مباحث مهم و گسترده هستند و نمی‌توانیم همه این مباحث و مشکلات را با هم بررسی و برای آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

سلگی تصریح کرد: همه این مباحث باید به صورت محوری بررسی شوند و برای آن‌ها باید برنامه‌ریزی شود در غیر این صورت به نتیجه نخواهیم رسید.

وی تاکید کرد: متاسفانه ما در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان برای مباحث مهم جوانان برنامه‌ریزی نداریم و همین هم باعث می‌شود مصوباتی که تعیین می‌شود هیچ‌کدام اجرایی نشود و این رویه باید تغییر پیدا کند و مباحث مهم جوانان باید هر کدام به صورت محوری بررسی شده و برای هرکدام برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

* یکی از دغدغه‌های حوزه ورزش بحث زمین فوتبال مناسب در نهاوند است

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند نیز در این جلسه اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه ورزش و جوانان و همچنین بیانیه‌ای برای اوقات فراغت جوانان، که هدف و محور اصلی آن بحث تبیین است، باید تحلیل صحیح و شناخت کافی در این زمینه داشته باشیم.

سلیمان جوانمردی ضمن تقدیر از حمایت‌ها و پیگیری‌های نماینده مردم و سرپرست فرمانداری از قهرمانان نامی شهرستان گفت: یکی از دغدغه‌های حوزه ورزش بحث زمین فوتبال مناسب در نهاوند است.

وی افزود: وقتی ورزشکاران ما به شهرهای اطراف می‌روند و می‌بینند که شهرهای اطراف دارای چند زمین فوتبال مناسب هستند اما در نهاوند بعد از گذشت ۳٠ سال چنین امکاناتی ندارند، اعتراض می‌کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند تصریح کرد: این مشکل ورزشکاران با حمایت‌های نماینده مردم و دکتر سیفی مدیرکل ورزش استان «زمین فوتبال شهید فرزاد سلیمانیان» در ردیف اعتباری قرار گرفت و زمین چمن مصنوعی با توجه به هزینه‌های زیاد آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به نگاهی به ورزش نهاوند در سال ۱۴٠٠، بیان داشت: تنها تیم بسکتبال در استان، تیم بسکتبال دختران نهاوند بود که در مسابقات زیادی نام آور شده‌اند.

جوانمردی افزود: در حال حاضر 10 ورزشکار نهاوندی در اردوهای تیم ملی مدال‌آور هستند، از جمله بهنام آرین مدال برنز مسابقات آسیایی و صبا کرمعلی مدال نقره آسیایی را کسب کرده‌اند.

وی اظهار داشت: ورزش نهاوند با تلاش‌های مستمر خود با خیلی از استان‌ها رقابت و برابری می‌کند و در اردیبهشت ۱۴٠۱ دو نفر از ورزشکاران نهاوندی به المپیک ناشنوایان برزیل اعزام خواهد کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند خاطر نشان کرد: محمدسیاوشی و علی اکبر احمدوند، و سه نفر از ورزشکاران نهاوندی در مهر ماه سال جاری در بازی‌های آسیایی راه یافتند.

وی بیان داشت: در حوزه ورزش نهاوند،کمک‌هایی از مجمع خیرین شهرستان نهاوند اخذ شده است، و در سال ۱۴٠٠ پروژه‌ای که چند سال راکد شده بود در کمتر از ۲ ماه با بهترین استانداردها به بهره‌برداری رسانده‌ایم، و باز هم از اتفاقات نادر در سال ۱۴٠٠ تهیه ۷۳ مورد جهیزیه بوده است بالغ بر ۳ میلیارد تومان به نو عروسان نهاوندی تقدیم شد.

جوانمردی گفت: در پایان سال با حمایت نماینده شهرستان، یک دستگاه مینی بوس که از مواردی خیلی مهم برای ورزش شهرستان نهاوند بود تهیه و در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات