خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری کبودراهنگ:

شهرستان کبودراهنگ از شهرستان‌های ورزشکارپرور است

کبودراهنگ-سرپرست فرمانداری کبودراهنگ گفت: شهرستان کبودراهنگ از شهرستان‌های ورزشکارپرور است و ورزشکاران حرفه‌ای در این شهرستان مقام‌های بین‌الملی و کشوری کسب کرده‌اند.
کد خبر: ۹۴۲۰۷۴۷
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست صمیمی مدیرکل اجتماعی استانداری همدان و رئیس هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی استان همدان و سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ، شهردار کبودراهنگ، اعضای شورای اسلامی و رئیس اداره میراث و فرهنگی شهرستان با ورزشکاران و قهرمانان مدال‌آور در حوزه مسابقات بازی‌های بومی محلی در خانه جوان کبودراهنگ برگزار شد.

یداله ابراهیم‌خانی در این جلسه گفت: شهرستان کبودراهنگ از شهرستان‌های ورزشکارپرور است و ورزشکاران حرفه‌ای در این شهرستان مقام‌های بین‌الملی و کشوری کسب کرده‌اند.

وی افزود: ما هم نگاه ویژه به ورزش و تجهیز اماکن ورزشی داریم و اعتبارات ویژه‌ای برای رشد ورزش پیش‌بینی کرده‌ایم و بیش از ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای احداث اماکن ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی تخصیص داده‌ایم.

نادری‌فر رئیس هیئت روستایی و بازی‌های بومی محلی  استان همدان نیز در این نشست گفت: در سال گذشته سه مسابقه در سطح ملی برگزار شده که شامل قوی‌ترین مردان روستایی و کشتی لوچو و چوب‌کشی بود که در هر سه رده ورزشکاران استان و شهرستان کبودراهنگ خوش درخشیده‌اند.

وی افزود: بیشترین ورزشکاران در شهرستان‌های کبودراهنگ و بهار و رزن و درگزین هستند و این شهرستان‌ها قطب ورزش روستایی استان هستند.

در این مراسم از ۱۲ نفر از ورزشکاران مدال‌آور هیئت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی در رشته‌های چوب‌کشی و کشتی لوچو و قوی‌ترین مردان تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات