خبرهای داغ:

مبارزه با استکبار فرهنگی و جریان سازی راهکار کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی

شاهرود_عضو ستاد فریضتین شهرستان شاهرود گفت: مبارزه جدی با استکبار فرهنگی و در فضای مجازی و در اختیار گرفتن و جریان سازی در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۲۵۵۵۹
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

مبارزه با استکبار فرهنگی و جریان سازی راهکار کاهش ناهنجاری‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام احمد نظری در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود در سالن جلسات شهدای مدافع حرم سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به رابطه حجاب و عفاف، اظهار کرد: عفت امر درونی است و بی حجاب به خاطر درون خراب است و درست کردن ظاهر، لازمه اش این است که باطن درست شود.
امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه در مبارزه با بی حجابی و عفتی، کار‌های کلان بین المللی را می‌طلبند، گفت: مبارزه با استکبار فرهنگی باید در این راستا انجام شود چرا که منشأ بی عفتی‌ها فراگیری برنامه ریزی کلان بین المللی در فضای مجازی و ماهواره‌ها و اثرات آن در جامعه است.
او خاطر نشان کرد: مبارزه مناسب با این منکرات فرهنگی در سطح بین المللی نیاز است چرا که باید اصل قضیه ریشه کن شود.
نظری با اشاره به فضای مجازی و اثر آن در جامعه، افزود: باید کارگروه تخصصی در این راستا شکل بگیرد و جوانان توانمند بکار گرفته شود و از آن‌ها برای تولید محتوای جذاب استفاده گردد.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با تاکید بر اینکه بحث بی عفتی و بی حجاب الان سیاسی است نه یک مسئله شرعی، گفت: مقاطعی از زمان این مسائل سیاسی شد که یک نمونه آن آندلس است و الان هم برنامه‌ریزی برای از بین بردن نظام از این طریق می‌باشد.
او با بیان اینکه با این قضیه باید سیاسی برخورد شود، عنوان کرد: مبارزه جدی با منشاء این موضوع و در فضای مجازی و در اختیار گرفتن و جریان سازی در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد.
نظری ادامه داد: در سطح شهر جدا از فضاسازی‌های شهری، ایجاد نمایشگاه حجاب و عفاف جریان سازی می‌کند، تبیین نیز باید در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و ادارات مورد توجه باشد و برپایی کارگاه‌ها و راهپیمایی عفاف و حجاب نیز تأثیرگذار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار