رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان مطرح کرد؛

جهاد تبیین کارآمدترین روش مقابله در جنگ روایت‌ها

دامغان_ رئیس اداره تبلیغات اسلامی دامغان ضمن بیان اینکه راهبرد دشمن در جنگ روایت‌ها تصویرسازی غلط از واقعیت است، گفت: جهاد تبیین کارآمدترین روش مقابله در جنگ روایت‌ها می باشد.
کد خبر: ۹۴۲۵۶۵۶
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمدعلی ملکیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در مراسم یادبود و بزرگداشت شهدای وحدتِ حرم مطهر رضوی و سالروز شهادت شهید صیاد شیرازی در مسجد قدس شهرستان اظهار کرد: بر اساس فرمایش امام صادق (ع) علما و مبلغان، مدافع مرزهای فکری و اعتقادی مردم و پیشقدم در تبلیغ دین و پاسخ به شبهات هستند.

ملکیان با اشاره به تفسیر آیه 39 سوره احزاب بیان کرد: تداوم در تبلیغ، تقوا در عمل، شهامت و قاطعیت و توکل بر خداوند از ویژگی‌های مبلغان موفق در تبلیغ دین می باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با بیان اینکه شهادت دو شهید حرم مطهر رضوی نشانه نقش آفرینی و اثرگذاری روحانیت در بین مردم است گفت: دشمن هدفمند مبلغین دین را مورد هجمه قرار می دهد و در تلاش است که مردم از این گروه تأثیر نپذیرند.

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان دامغان ضمن بیان اینکه دشمن با جنگ روایت‌ها تلاش می کند که نقاط قوت و خدمات قشر روحانیت را از دیدگاه خود به تصویر بکشد، گفت: روحانیت در دفاع مقدس ۱۰ برابر سایر اقشار جامعه شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است و این مجاهدت در عرصه‌های خدمات اجتماعی از قبیل سیل، زلزله و گروه‌های جهادی کمک به کادر درمان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا ادامه داشته است.

وی افزود: با توجه به فرمایش رسول خدا (ص) در واقعه غدیر خم، آحاد امت موظف به تبلیغ دین و دفاع از ولایت هستند و در این بین روحانیت پیشقدم و نقش راهنما و مشاور را برای مردم بر عهده دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار