خبرهای داغ:

تجلیل امام محله آل یاسین (ع) سرخه از دانش آموز فعال بسیجی

با هدف ترغیب کودکان به حضور و مشارکت در برنامه های بسیج، تلاوت قرآن و نماز جماعت حجت الاسلام و المسلمین عربی از مرتضی جلال با حضور در مدرسه او تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۰۸
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های متنوع در جهت ایجاد رمضان مفید و ماندگار در ذهن بسیجیان به همت پایگاه های مقاومت خواهران و برادران شهری و روستایی در سرخه در حال برگزاری است.

عل اکبر مونسان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله) در خصوص برنامه های اجرایی در این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جهت ترغیب کودکان و نونهالان به تلاوت قرآن حلقه صالحین شهید حسن دولتی پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) با محوریت آموزش قرآن کریم و تلاوت آیات قرآن توسط متربیان با حضور حجت الاسلام و المسلمین عربی امام محله اسلامی آل یاسین (ع) برگزار می شود.

او افزود: همچنین با هدف تقدیر از مرتضی جلال بسیجی نوجوان و فعال در حلقه صالحین شهید حسن دولتی پایگاه و فعال نماز در مسجد جمعه، با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی امام جماعت مسجد و چند تن از اعضای پایگاه در دبستان شایستگان حضور یافته و از او با اهدای هدیه ای تجلیل شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای (مدظله) بیان داشت: پیرو منویات مقام معظم رهبری که فرمودند: ما اعتقادمان اين است كه اگر ورزش بتواند روح تعاون، روح جمع گرايي به انسان بدهد، خيلي خوب است. برنامه هفتگی فوتسال با حضور بسیجیان پایگاه امام خامنه‌ای به همت مسئول تربیت بدنی پایگاه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار می شود.

مونسان در ادامه اضافه کرد: برگزاری مسابقه فوتبال‌دستی نوجوانان به همت مسئول تربیت بدنی پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی در جهت ایجاد اوقاتی شاد و مفرح برای بسیجیان بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار