خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه نزاجا شهید صفوی قزوین؛

ارتش امروز ارتش قرآن و اسلام است/افتخار امروز ما، سربازی ولایت فقیه است

سرهنگ زمانی گفت: ارتش امروز ارتش قرآن و اسلام است. افتخار ما این است که تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) سرباز اسلام هستیم. ارتش ما نمونه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است.
کد خبر: ۹۴۲۵۸۱۰
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی زمانی فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه نزاجا شهید صفوی قزوین، با تشریح وضعیت اعتقادی و استقلال ارتش قبل و بعد انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ارتش پیش از انقلاب بیشتر در راستای تامین منافع دولت های غربی بود و فرماندهان، سرسپرده استکبار بودند اما بدنه ارتش از دل مردم و با اسلام بود.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) از ابتدا مدافع ارتش بودند و فرمودند که «ما با ارتش مخالف نیستیم ما با خونخواری مخالف هستیم».

فرمانده تیپ ۱۱۶ شهید صفوی قزوین یادآور شد: پیوستن همافران نیروی هوایی به انقلاب، پیروزی انقلاب اسلامی را تسریع بخشید.

سرهنگ علی زمانی عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، منافقان شعار انحلال ارتش را سرمی دادند اما امام با درایت و بصیرت الهی خویش، مانع بروز توطئه دشمنان شد و ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کرد و با این اقدام به ارتش جمهوری اسلامی ایران حیات دوباره ای بخشید.

وی به بیان اقدامات ارتش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: اولین اقدام اصلی ارتش بعد از انقلاب مقابله با تجزیه طلبان بود و از ابتدای آغاز جنگ تحمیلی نیز در جبهه های جنگ حاضر شد و با تمام توان جلوی ارتش بعث عراق ایستاد و از خاک و ناموس دفاع کرد.

فرمانده تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه نزاجا شهید صفوی قزوین یادآور شد: در ۸ سال دفاع مقدس عملیاتی نیست که در آن ارتش حضور نداشته باشد که در عملیات ها سربلند میدان بوده است.

سرهنگ زمانی افزود: بعد از جنگ، ارتش در بعد تحرک و پویایی به اوج قدرت و توانایی رزمی رسیده است و در حوادث طبیعی ارتش همواره در کنار مردم بوده است.

وی گفت: در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، ارتش برای حفظ سلامت مردم با تمام توان به میدان آمد.

سرهنگ علی زمانی در پایان گفت: ارتش امروز ارتش قرآن و اسلام است. افتخار ما این است که تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) سرباز اسلام هستیم . ارتش ما نمونه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار