امام جمعه ایلام:

مهم ترین هدف جبهه استکبار تحریف دستاوردهای نظام می باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مهم ترین هدف جبهه استکبار را تحریف دستاوردهای نظام عنوان کرد و گفت: تنها راه مقابله با این حربه دشمن تحقق جهاد تبیین بعنوان یک فریضه فوری و قطعی است.
کد خبر: ۹۴۲۵۹۱۱
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار شامگاه شنبه در سلسله نشست های گفتمانی "چراغ راه" اظهار داشت: دشمن درصدد تحقق اهداف خود در کشور با حربه جنگ ترکیبی است و برای این مهم بصورت هنگفت در حال هزینه کردن است. 

وی افزود: خدا را شاکریم که در چنین نشست های که دفاع از اهل بیت ( ع )، حفظ ارزش اسلامی و جهاد تبیین مخور اصلی آن است حضور داریم. 

امام جمعه ایلام ادامه داد: مهم ترین شاخصه هیات های مذهبی این است که تمامی امور این قشر برای رضایت خداوند است و این قشر جزو یاران انقلاب هستند. 

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: شرایط امروز کشور در تاریخ تشییع بی نظیر است چراکه در جهان تک قطبی که مهم ترین قطب آن آمریکا بود ، این ایران اسلامی بود که هیمنه آمریکا را در هم شکست.

  امام جمعه ایلام با اشاره به آزادی نفتکش ایرانی از چنگ نیروهای آمریکایی گفت: این اقدام اقتدار نظامی ایران را در جهان بر همگان آشکار کرد. 

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین از نظر مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری به به ما هشدار دادند که جهاد تبیین را یک فرضیه یعنی واجب است که به فوریت به آن باید توجه کنیم. 

حجت الاسلام کریمی تبار بی تفاوتی نسبت به تحریف دشمنان در خصوص دستاوردهای نظام را سم مهلک برای نسل امروز عنوان کرد و یادآور شد: باید در برابر ناامیدی های و تحریف دشمنان موضع گیری کنیم تا بتوانیم به نحوه احسن دستاوردهای نظام را تبیین کنیم. 

وی اضافه کرد: بیش از چهار دهه در جنگ بی امان و محاصره اقتصادی هستیم و دشمن از بی تدبیری و سو مدیریت برخی مدیران استفاده می کند. 

امام جمعه ایلام بیان داشت: جهاد تبیین یعنی حضور همه جانبه و مقابله بی امان در برابر دشمن است و باید در برابر هجمه دشمنان صف پدافندی تشکیل شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار