خبرهای داغ:

10 پرس غذای گرم در روستا اروانه توزیع شد

به مناسبت ماه ضیافت الهی 10 پرس غذای گرم به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۵۹۶۰
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع غذا بین نیازمندان به همت پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) روستای اروانه در سرخه انجام شد.

در حاشیه این اقدام مومنانه صنم طاهری فرمانده این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: احسان و نوع‌دوستی همواره در میان جامعه بشری امری پسندیده است و از شخص نیکوکار به عنوان انسان وارسته و با فضیلت نام برده شده است و لذا باید در این بخش با فرهنگ سازی تلاش بیشتری برای دستگیری از نیازمندان انجام شود.

او افزود: توزیع غذای گرم به نیازمندان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و در راستای رزمایش کمک مومنانه اجرایی شد و همچنان که می دانیم فلسفه این رزمایش لبیک به ولی امر مسلمین است که باید با استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب، مخلص، جوانان مومن و انقلابی و بسیجیان همیشه پای کار استفاده شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نرجس خاتون (س) در ادامه اضافه کرد: در جهت تحقق این مهم همزمان با نزدیک شدن به میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) 10 پرس غذای گرم تهیه و بین خانواده های نیازمند در روستا توزیع شد.

طاهری خاطرنشان کرد: ان شاءالله با این کمک های مومنانه بتوانیم از گوشه ای فشار و مشکلات خانواده های نیازمند بکاهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار