فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

هدف دشمن ایجاد تفرقه بین شیعه وسنی است/ایستادگی و مقاومت گره گشای مشکلات

زنجان _ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه هدف دشمن ایجاد اختلاف و تفرقه میان شیعه و سنی است، ادامه داد:امروز ما باید هوشیار و مطیع ولی امر خود باشیم و وحدت خود را حفظ کنیم.
کد خبر: ۹۴۲۶۰۲۹
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ محفل انس با قرآن ویژه سربازان و دیدار صمیمی قاریان وحافظان قرآن با مسئولین سپاه استان عصر دیروز در محل حسینیه فاطمه الزهرا (س)سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان برگزار شد.

 

سردار جهانبخش کرمی؛فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع)،با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، اظهار داشت: تلاوت قرآن کریم مقدمه است هدف نیست، هدف خلق اخلاق قرآنی است و داشتن اخلاق اسلامی و قرآنی از نکات مهم سیره قرآن کریم است.

 

هدف دشمن ایجاد تفرقه بین شیعه وسنی است/ایستادگی و مقاومت گره گشای مشکلات

 

وی با بیان اینکه امروز دنیای اسلام تحت فشارهای نظام جاهلیت است، گفت:کسانی که خود را خادم الحرمین معرفی می کردند امروز دست به کودک کشی، جنایت و جنگ می زنند. 

 

 

 

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران همواره مقابل دشمنان اسلام و قرآن ایستادگی و مقاومت کرده است،عنوان کرد:با عنایت پروردگار متعال هر زمان مقابل دشمن مقاومت کردیم قدرتمندتر شدیم و دشمن را شکست دادیم. 

 

 

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت گره گشای مشکلات است،بیان داشت:به گفته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ما این مقاومت را دیدیم و در ابتدای انقلاب اسلامی در مقابل  رژیم بعث، آمریکا و جهان غرب مقاومت کردیم و انقلاب اسلامی پیروز  و حکومت اسلامی و الهی تشکیل شد. 

 

 

این مسئول با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با دست خالی و بدون امکانات مقابل دشمن ایستادگی کردیم،تصریح کرد :امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی به توانایی ساخت به روزترین تجهیزات در زمینه های پزشکی و نظامی رسیده‌ایم. 

 

 

 

سردار کرمی با تاکید بر اینکه پروردگار متعال با توجه به اخلاص شهدا پیروزی های مختلف طی 43 سال گذشته نصیب مردم شریف ایران کرده است، افزود:با داشتن روحیه ایثار، مجاهدت و مقاومت هیچ ابر قدرتی نمی‌تواند اراده مردم ایران را شکست دهد. 

 

 

فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه علاج کشورهای اسلامی تشکیل بسیج مردمی است،گفت:به لطف پروردگار متعال امروز این امر محقق شده است و بسیج جهان اسلام شکل گرفته است. 

 

 

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن ایجاد اختلاف و تفرقه میان شیعه و سنی است، ادامه داد:امروز ما باید هوشیار و مطیع ولی امر خود باشیم و وحدت خود را حفظ کنیم.

 

 

سردار کرمی با بیان اینکه اگر بصیرت وجود نداشته باشد از عزم و اراده انسان کاسته می شود، اظهار کرد:عزم و اراده راسخ به انسان ها کمک می کند تا در مسیر درست حرکت و  راه خود را ادامه دهند. 

 

 

وی با بیان اینکه کسانی که بصیرت دینی و سیاسی دارند همواره پشت نظام ایستاده اند و با فتنه های دشمن آشنا هستند، تاکید کرد:دشمنان اسلام امروز فتنه و نقشه های شومی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند و ما باید مراقب این توطئه های دشمن باشیم و با بصیرت مسیر درست را انتخاب کنیم. 

 

 

فرمانده سپاه استان زنجان تاکید کرد :امروز جوانان باید با قرآن کریم و تفسیر آن انس و آشنایی پیدا کنند و این مسئله نیز یکی از خواسته های رهبر انقلاب (مدظله العالی) است. 

 

 

سردار کرمی در پایان با بیان اینکه شما سربازان انقلاب اسلامی زینت و افتخار کشور هستید ، خاطرنشان کرد:سربازان نگهبان دین و پاسدار حکومت اسلامی و الهی ، سرباز استقلال و حافظ امنیت کشور هستند و باید قدردان این جایگاه با ارزش بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار