در استقبال از کنگره 10هزار شهید عشایری؛

اختتامیه 1250طرح محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری

آیین اختتامیه 1250 طرح محرومیت زدایی و 283 واحد مسکن مددجویی در استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۰۵۱
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری، آیین اختتامیه 1250 طرح محرومیت زدایی و 283 واحد مسکن مددجویی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.اختتامیه 1250طرح محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این مراسم با تبریک میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام،  گفت: از بدو  شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون، ۴۶۰میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در چهارمحال و بختیاری با همکاری سپاه و بسیج و دستگاه های حمایتی جمع آوری و بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در قالب بسته های معیشتی، بهداشتی و جهیزیه زوج های جوان توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تأکید بر اینکه  توجه به محرومان و محرومیت‌زدایی و مردم‌نوازی از وظایف ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج است، اظهار کرد: به مناسبت میلاد کریم اهلبیت و در استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری، امروز بیستمین مرحله رزمایش مواسات و کمک های مؤمنانه با توزیع 15هزار بسیته معیشتی اجرا می شود.

سردار اکبری تصریح کرد: فعالیت سپاه مکمل کار دولت‌هاست و از ابتدای انقلاب تاکون در حوادث مختلف خدمات مردم یاری و محرومیت زدایی سپاه انجام شده و در هر برهه و زمانی که نیاز باشد سپاه و بسیج حضور فعال برای امدادرسانی به نیازمندان را دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  با اشاره به همکاری این نهاد با کمیته امداد، بهزیستی، جهادکشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و ... خاطرنشان کرد: اختتامیه یکهزار و 250 طرح محرومیت زدایی و آیین کلنگ زنی 400 واحد مسکن مددجویی و 15 کارگاه اشتغالزایی کوچک زودبازده از کارهای ارزشمند است که هرکارگاه کوچک تا 40 نفر را می تواند مشغول به کار کند.

سردار اکبری در پایان با اشاره به اینکه میزبانی کنگره ملی 10هزار شهید عشایری کشور برای استان چهارمحال و بختیاری افتخار است، از توزیع 350سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد خبر داد .

در این مراسم مسئول بسیج سازندگی کشور، قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)کشور و معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی حضور داشتند.

گفتنی است امروز در حاشیه این مراسم بیستمین مرحله کمک های مومنانه با توزیع 20هزار بسته معیشتی و 320سری جهیزیه کامل در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار