خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه:

هیچ محدودیتی برای ارائه خدمت در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد

سردار حزنی در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(علیه السلام ) یکی از سپاه‌های استانی فعال در زمینه محرومیت‌زدایی در کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۶۴۷۷
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری در دیدار با سردار ضیاءالدین حزنی- معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی توسط سپاه پاسداران در چهارمحال و بختیاری برای رفع محرومیت صورت گرفته است، اظهار کرد: قطعا هزینه در جهت رفع محرومیت، سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری برای رفع محرومیت در این استان، عنوان کرد: این اقدامات در عرصه مدرسه‌سازی، بهداشت و درمان، کشاورزی و آبخیزداری، فرهنگی و هنری، کارآفرینی و اشتغالزایی، راه و پل‌سازی و ... است.

حیدری با اشاره به اینکه انعکاس مشکلات چهارمحال و بختیاری به مسئولان کلان در دستور کار قرار دارد، گفت: درصدد هستیم از سفر ریاست جمهوری به استان نهایت استفاده را برای تخصیص اعتبار به پروژه‌های نیمه‌تمام ببریم، این استان محروم است و برای رفع محرومیت نیازمند توجه ویژه مسئولان و کار جهادی هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محرومیت موجود در چهارمحال و بختیاری آمار مهاجرت از استان را بالا برده است، گفت: برای جلوگیری از مهاجرت جمعیت از روستا به شهر باید محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی را در دستور کار قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه برای کاهش نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی صورت گرفته است، بیان کرد: باید در گام اول نرخ بیکاری در استان به میانگین کشوری برسد، برنامه‌های دیگری مانند توسعه راه‌ها و زیرساخت‌ها در دستور کار دارد.

حیدری عنوان کرد: باید مردم مزه مدیریت جهادی و کاهش محرومیت در استان را بچشند، پروژه‌های متعددی در راستای محرومیت‌زدایی در استان در حال انجام است، فرمانداران نیز همکاری لازم را در اجرای این پروژه‌ها خواهند داشت.

در ادامه سردار ضیاءالدین حزنی- معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت‌های سپاه پاسداران در حوزه سازندگی و محرومیت‌زدایی، اظهار کرد: سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(علیه السلام ) یکی از سپاه‌های استانی فعال در زمینه محرومیت‌زدایی در کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: ۱۸۸۶ پروژه عمرانی اعم از ساخت مساجد، گلزار شهدا، محورهای مواصلاتی، مدارس، مسکن و یا اقدامات جهت آبرسانی شرب و کشاورزی و.... توسط تمامی رده‌های سپاه پاسداران با فرماندهی سپاه قمربنی هاشم در این استان انجام شده است، همچنین تا به امروز ۴۶ هزار و ۸۶۰ پروژه غیرعمرانی مانند تامین جهیزیه و سایر کمک‌های مومنانه در این استان صورت گرفته که تمامی این پروژه‌ها، اعتباری بالغ بر ۳۸۸ میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان را به خود اختصاص داده‌اند و تمامی این اقدامات نیازمند تشکر ویژه از تمامی افرادی است که در استان در انجام این اقدامات سهیم هستند.

حزنی با بیان اینکه قراردادهای قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (علیه السلام ) به اتمام رسیده است، گفت: باید قرارداد جدیدی منعقد شود، هیچ محدودیتی برای ارائه خدمت در این استان وجود ندارد، قرارگاه امام حسن(علیه السلام) درصدد تهیه یک جهیزیه کلان است که این استان نیز دارای سهم مشخص از این میزان جهیزیه است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فعالیت‌های سپاه پاسداران عنوان کرد: امروزه سپاه پاسداران در تمامی رده‌ها مانند نیروی زمینی، نیروی دریایی، هوافضا، قدس و قرارگاه‌های تحت امر آماده ارائه خدمت به مردم کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار