مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

عزت امروز کشور به خاطر عمل به حدیث ثقلین است / روحانیت همیشه در عرصه‌های مختلف به مردم خدمت می‌کند

ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: عزت کشور بخاطر همین قران و اهل بیت (علیهم السلام) و اتصال به راه امامت است که مردم آن را فراموش نکردند.
کد خبر: ۹۴۲۶۰۵۸
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

روحانیت در عرصه های مختلف همیشه خدمتگزار و دلسوز مردم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در رزمایش کمک مومنانه که به همت بسیج طلاب سپاه کربلا برگزار شد، ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، با اشاره به اینکه کمک مومنانه در سالروز میلاد امام حسن مجتبی (علیه السلام) نشان دهنده آن است که روحانیت در عرصه‌های مختلف همیشه خدمتگزار و دلسوز مردم است، گفت: با اشاره به آیات قران کریم، مسئله تعاون وهمکاری در تمامی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و .. همیشه هست که یکی از آن کمک مومنانه می‌باشد.

حجت الاسلام رعایتی افزود:تعاون و همکاری در بخش اقتصادی همین کمک‌های مومنانه است و امروز روحانیت به عنوان هادیان و مبلغان دین، تلاش می کنند در عرصه‌های مختلف به ویژه در کمک مومنانه به مردم خدمت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه ما مردم را به خواندن قرآن دعوت می کنیم باید آن‌ها را به تدبر در قران هم دعوت کنیم، ادامه داد: در تاریخ مشاهده می‌کنیم برخی بزرگان حافظان و قاریان قرآن بودند، اما تدبر و بصیرت در قرآن نداشتند و مشکلاتی را برای جامعه بوجود آوردند.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به اینکه به دلیل عدم تدبر در قران، عده‌ای حافظان و نماز شب خوان‌ها در مقابل وصی پیامبر (ص) ایستادند، خاطرنشان کرد ب:اید تلاش کنیم قران و مبنای دینی که  بصیرت اصلی  است را بیاموزیم.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه قرآن راهنمای مردم است، تصریح کرد: پیامبر (ص) دو چیز را راه سعادت بشریت دانست و آن  قران و اهل بیت (علیهم السلام) است.

حجت الاسلام رعایتی به مسائل و مشکلات کشور‌هایی که برادران اهل سنت هستند، اشاره کردو گفت: این مشکلات گاهی بخاطر آن است که ثقلین را فراموش کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد:  عزت کشور بخاطر همین قران و اهل بیت (علیهم السلام) و  اتصال به راه امامت است که مردم آن را فراموش نکردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار