مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

معرفت‌افزایی، مقدمه عمل جهادی و انقلابی است/ باید برای تقویت بنیه اعتقادی جامعه تلاش کرد

ساری-حجت الاسلام رعایتی با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی گفت: معرفت‌افزایی باید مقدمه عمل جهادی و انقلابی شود تا کارآمدی پاسداران و بسیجیان را در همه مأموریت‌ها تقویت کند.
کد خبر: ۹۴۳۱۳۷۶
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم گرامیداشت علامه شهید استاد مرتضی مطهری، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و همچنین رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان نوشهر با حضور حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در سالن همایش‌های اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران برگزار شد.

 حجت الاسلام رعایتی با تاکید بر اهمیت آموزش‌های عقیدتی سیاسی در سطح سپاه و بسیج که بدنه مردمی جامعه اند ،گفت:دشمن تمام تلاش خود را برای به حاشیه راندن عقاید مذهبی مردم ایران اسلامی به کار گرفته است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: متاسفانه فضای مجازی این روز‌ها میدان‌گاه جولان دشمنان بوده و ما باید بشدت حواسمان به عملکرد و برنامه‌های آنان باشد و در مقابل برای استحکام بنیه اعتقادی جامعه برنامه‌های مؤثری داشته باشیم.

حجت الاسلام رعایتی  با توجه به برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی ادامه داد: معرفت‌افزایی باید مقدمه عمل جهادی و انقلابی شود تا کارآمدی پاسداران و بسیجیان را در همه مأموریت‌ها تقویت کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: معرف افزایی، با تقویت و ارتقای بصیرت دینی و حضور مؤثر در عرصه‌های عملیِ حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن عملی خواهد شد.

گفتنی است،در پایان این مراسم، از بسیجیان برتر در اجرای برنامه‌های عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و همچنین گروه‌های نمونه جهادی شهرستان نوشهر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها