معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان:

باید راه را برای چرخه تولید باز کرد

اسدآباد-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: باید با توجه به شعار سال مشکلات را مرتفع کرده و راه را برای چرخه تولید باز کرد.
کد خبر: ۹۴۲۶۱۱۸
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اسدآباد به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان و با حضور مسئولین استانی و فرماندار اسدآباد و تولیدکنندگان برگزار شد.

در این جلسه مشکلات چند کارگاه همچون شرکت کاسپین، یک تولیدی در مزرعبید،کارگاه تولید آثار باستانی، مرغداری، آسفالت، فرش بافی و ... بررسی و دستورات لازم بررسی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در این نشست بیان کرد: امروز و در روزهای ابتدایی سال جدید باید سعی کرد با توجه به شعار سال مشکلات را مرتفع کرده و راه را برای چرخه تولید باز کرد.

ظاهر پورمجاهد گفت: برخی از تولیدکنندگان با اشراف به قوانین جدید می‌توانند از تسهیلات و امتیازات خوبی کهوجود دارد، استفاده کنند.

وی ادامه داد: مشکلات موجود در کارگاه‌های اسدآباد باید از اولویت‌های برنامه‌های شهرستان بوده و مسئولین نسبت به آن حساس باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان همچنین به فرمانداری مأموریت داد مشکلات عنوان شده را بیش از قبل پیگیری و موارد لازم را به استان منعکس کنند تا هرچه سریع‌تر نسبت به حل آن اقدام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات