خبرهای داغ:
به همت قرارگاه جهادی شهید زارعی صورت گرفت

توزیع ۲۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان در بیرجند

امروز در قالب پویش (حال خوب) ۲۰۰ بسته معیشتی کمک های مومنانه در بین محرومین توسط قرارگاه جهادی شهید زارعی مسجد امام هادی علیه السلام بیرجند توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۳۵۹
|
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، ظهر امروز دوشنبه (۲۹ فروردین) توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه در بین محرومین توسط قرارگاه شهید زارعی در دبیرستان دخترانه کاشی نیلوفر بیرجند اجرا شد.

محمد کاری مسئول قرارگاه جهادی شهید حسن زارعی مسجد امام هادی علیه السلام بلوار جماران بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: اهدافی که همیشه مدنظر داشته ایم به منظور محرومیت زدایی و انجام خدمات اجتماعی در ماه رمضان امسال با پویش (حال خوب) قرار است حال خوب را به جامعه محرومین و نیازمندان منتقل کنیم.


وی عنوان کرد: مرحله اول کار ما توزیع ۲۰۰بسته کمک معیشتی به ارزش ۳۵۰هزار تومان است و هزینه این بسته‌های معیشتی از کمک‌های مردمی تامین شده است.


کاری افزود: در مراحل بعدی پویش (حال خوب) تامین جهیزیه، تسویه حساب دفتری، تهیه دارو و درمان برای نیازمندان و پخت ۲هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان تا پایان ماه مبارک رمضان در دستور کار قرارگاه است.


وی با اشاره به پشتیبانی و حمایت‌ها از قرارگاه افزود: منابع مالی کاملا از کمک‌های مردمی و خیریه تأمین می‌شود و ۱۰درصدی از کمک‌های نهاد‌های حمایتی مطرح شده که فقط قول دادند و هنوز مبلغی دریافت نکردیم.


مسئول قرارگاه جهادی شهید حسن زارعی گفت: در توزیع این بسته‌های معیشتی جامعه هدف شناسایی شده مساجد را داریم و با مساجد یک تفاهم نامه‌ای امضا کردیم که ما جمع آوری بسته‌ها را انجام می‌دهیم و توزیع با فعالان مساجد است.


وی با اشاره به سایر برنامه‌های جهادی قرارگاه به ساخت و ساز منزل محرومین و اقدامات عام المنفعه از جمله ساخت مسجد اشاره کرد و افزود: یک مرحله از این برنامه در ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت ابوالفضل شهرک بعثت اجرا شده و با همت جهادگران ساخت سرویس بهداشتی انجام شده و دو مرحله دیگر زیباسازی و رنگ آمیزی مدارس انجام شده که این اقدامات در قالب پویش (حال خوب) اجرا می‌شود و همچنان تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار