خبرهای داغ:

فرماندار شاهرود در بازدید از مدارس بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد

شاهرود_معاون استاندار و فرماندار شاهرود در بازدید از مدارس این شهر، گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است و نباید پروتکل‌ها را در کلاس‌های حضوری به واسطه واکسیناسیون نادیده گرفت.
کد خبر: ۹۴۲۶۴۵۴
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی در بازدید از مدارس ابتدایی هدایت و دبیرستان دخترانه ۱۹دی با بیان اینکه دانش آموزان و معلمان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مدارس حاضر شوند، افزود: بازگشت به مدرسه در زیر سایه کرونا برای برخی از والدین و دانش آموزان نگرانی‌های را به دنبال داشته، اما با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون تحصیل با آموزش حضوری را امکان پذیر کرده است.
او در پایان ضمن بیان این مطلب که آموزش حضوری موجب ارتقای آموخته‌های دانش آموزان می‌شود، ابراز کرد: در آموزش مجازی مشکلاتی وجود دارد که متاسفانه افت تحصیلی و عقب ماندگی از دوروس دانش آموزان را به همراه می‌آورد، اما آموزش حضوری علاوه بر ارتقای آموخته‌ها موجب دوست یابی، افزایش مهارت‌های اجتماعی، بالا بردن حس اعتماد به نفس و... را در دانش آموزان می‌شود.
در این بازدید که معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود و معاونین این مدیریت فرماندار را همراهی می‌کردند مدیران این مدارس گزارشی از روند آموزشی مدارس ارائه کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها