خبرهای داغ:

برگزاری نمایشگاه کتاب با ۲۵۰۰ عنوان در شاهرود

شاهرود_سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود از افتتاح نمایشگاه کتاب این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه برای علاقمندان به نمایش گذاشته خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۶۰۸
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

برگزاری نمایشگاه کتاب با ۲۵۰۰ عنوان در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمدتقی یزدی با اشاره به راه اندازی این نمایشگاه با دو هزار و پانصد عنوان کتاب، ابراز کرد: هدف این نمایشگاه توسعه فرهنگ کتابخوانی و همچنین ترغیب مردم برای خرید کتاب است.
او با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۸ هزار جلد کتاب از ناشران ملی و استانی و همچنین کتاب‌های نوشته شده توسط نویسندگان بومی ارائه شده است، ابراز کرد: این نمایشگاه از ۵ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه بمناسبت ماه رمضان و گرامیداشت هفته معلم به روی مردم گشوده می‌شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود با بیان اینکه نمایشگاه کتاب مذکور همه روزه به جز روز‌های تعطیل از ساعت هشت صبح تا هشت شب به روی علاقمندان باز است و کتاب‌ها با تخفیف ارائه می‌شوند، گفت: سعی شده در این نمایشگاه از همه نوع کتاب شامل شعر، ادبیات، رمان، هنر، روان شناسی، مذهبی، آموزشی و… وجود داشته باشد تا همه سلیقه‌ها را مد نظر قرار دهیم.
یزدی با اشاره به اینکه استقبال از نمایشگاه‌های کتاب همیشه در شاهرود مطلوب بوده و امیدواریم که در رویداد آتی نیز چنین باشد، اظهار داشت: برای خرید کتاب‌های این نمایشگاه ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار