خبرهای داغ:

تاکید فرمانده سپاه کازرون بر همکاری و همیاری حوزه علمیه در برنامه‌های بسیج

فرمانده سپاه کازرون بر همکاری و همیاری حوزه علمیه در برنامه‌های بسیج تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۲۶۶۵۴
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت میلاد کریم اهل بیت (ع) فرماندهی و مسئول نمایندگی سپاه شهرستان کازرون با مدیر حوزه علیمه این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار که در حوزه علمیه شهرستان کازرون برگزار شد، سرهنگ توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت(ع)از همکاری و همیاری حوزه علمیه در برنامه های بسیج شهرستان کازرون تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کازرون در سخنانی از همکاری با حوزه علمیه در راستای تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی مطالبی را بیان داشتند.

 همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمود صحرائی مدیر حوزه علمیه شهرستان کازرون و عضو شورای حوزه علمیه استان فارس ضمن تبریک میلاد امام مجتبی(ع)و گرامی داشت یادو خاطره شهدا افزودند: آزادي و امنيت امروز کشور را به خاطر همين تلاش ها و زحمات شبانه روزی رزمندگان اسلام دانستند و از درگاه خداوند منان توفیقات روز افزون را برای رزمندگان اسلام خواستار شدند.

در انتها فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون اهداء هدیه از زحمات و همکاری مسئول حوزه علیمه شهرستان در پیش برد برنامه های سپاه و بسیج تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار