خبرهای داغ:
سردار دامغانی:

اجلاسيه 113شهيد روحاني استان سمنان برگزار مي شود

سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان در جلسه برنامه ريزي اجلاسيه شهداي روحاني گفت:همزمان با برگزاري کنگره سراسري 4هزار شهيد روحاني کشور ،اجلاسيه 113شهيد روحاني در استان سمنان برگزار مي شود.
کد خبر: ۹۴۲۶۸۱۴
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان ،عصر سه شنبه 30فروردين ماه ،جلسه هماهنگي و برنامه ريزي اجلاسیه شهدای روحانی با حضور حجت الاسلام مرتضي مطيعي نماينده ولي فقيه در استان ، سيد محمدرضا هاشمي استاندار ، سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان و جمعي از مديران و مسئولين دستگاه هاي اجرايي در دفتر نماينده ولي فقيه در استان برگزار شد.
در اين جلسه حجت الاسلام مطيعي نماينده ولي فقيه در استان سمنان با اشاره به ضرورت هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های استانی در اجرای هر چه بهتر این اجلاسیه در استان سمنان گفت:دراحصای آمار شهدای روحانی استان دقت لازم انجام شود و دستگاه هاي اجرايي همکاري لازم را در برگزاري با شکوه اين اجلاسيه به عمل آورند.
سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه استان سمنان نيز با اشاره به زمان برگزاري اجلاسيه شهداي روحاني اظهار د اشت:کنگره ۴هزار شهید روحاني در هفته اول خرداد در شهر مقدس قم برگزار می شود .
وي افزود:در زمان برگزاري اجلاسيه هر استان یک نمایشگاه با موضوع شهداي روحاني در محل مصلای قم برگزار می‌ کند .
فرمانده سپاه استان سمنان با تشريح اقدامات پيش رو در برگزاري اجلاسيه خاطر نشان کرد: فضا سازی رسانه ای و برگزاری نمایشگاه و دیدار از خانواده معظم شهدای روحانی از جمله برنامه های شاخص استان سمنان در این اجلاسیه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها