خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با خانواده شهدای روحانی گفت:
حجت‌الاسلام مرتضی مطيعي نماينده ولي فقيه در استان سمنان در برنامه دیدار با خانواده معظم روحانی شهید حميد رضا میلانی گفت :شهید میلانی خصوصیات منحصر به فردی داشت واخلاص ،معنویت و گمنامی از ویژگی های برجسته این شهید والامقام بود ، مقام شهدا عالی است و ما به شفاعت این شهدا امید داریم.
کد خبر: ۹۴۲۸۱۰۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ؛در راستای برگزاری اجلاسیه سراسری شهدای روحانی ،حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان ،مهندس سید محمد رضا هاشمی استاندار، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان و حجت‌الاسلام سیدمحسن حسینی‌دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان استانی با خانواده معظم شهدای روحانی شهیدان میلانی و خرمیان دیدار کردند.
حجت الاسلام سيد محسن حسيني ديباجي مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه استان سمنان در اين ديدار با اشاره به نقش روحانیت در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی گفت:روحانیت در تمام صحنه های انقلاب نشان داد که پیشتاز و پرچم دار است و در بین آمار شهدای تمام اقشار، بیشترین قشر نسبت به جمعیت ،شهدای روحانیت است .
وی افزود:۴هزار شهید طلبه نشانگر پیشتازی و پیشگامی این قشر ایثارگر جامعه است و در بحران ها و سختی ها همچون سیل ، زلزله و کرونا روحانیت در خط مقدم خدمت رسانی به مردم حضور ی چشم گیر داشتند.
حجت الاسلام حسینی دیباجی تصریح کرد:اولین کنگره ۴هزار شهید روحاني کشور در چهارم خرداد ماه در شهر مقدس قم و اجلاسیه ۱۱۳ شهید روحانی استان در پنجم خرداد همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهرستان شاهرودبرگزار خواهد شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد:
دیدار با خانواده معظم شهدای روحانی در سطح استان و دعوت از آنها جهت شرکت در اجلاسیه شهدای روحانی از جمله اقدامات پيش رو در این رویداد مهم است و امید است مردم ولایتمدار استان سمنان حضور چشم‌گیری در گرامیداشت و تجلیل از شهدای روحانی داشته باشند.
در این دیدارها چفیه متبرک و هدیه رهبری و نیز تابلوفرش منقش به تمثال شهیدان به خانواده معظم این شهدا اهدا شد.

شایان ذکر است، روحانی شهید "حمیدرضا میلانی" متولد یکم دی ماه ۱۳۴۳ ،در عملیات بدر در سال ۱۳۶۳با سمت مسئول تبلیغات در شرق رود دجله عراق به شهادت رسيد .
طلبه بسیجی، شهید حسین خرمیان در ۲۱بهمن سال ۱۳۶۴ در جریان عملیات والفجر ۸ و در منطقه ام‌الرصاص درحالی‌که ۱۵ سال داشت، به فیض بزرگ شهادت نائل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها