خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۱۲قائم(عج):

سپاه بر قله های عزت و افتخار این سرزمین ایستاده است

فرمانده تیپ۱۲قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سپاه با قدرت مردمی بودن بر قله های عزت و افتخار این سرزمین ایستاده است.
کد خبر: ۹۴۲۸۲۲۲
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

سپاه بر قله های عزت و افتخار این سرزمین ایستاده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سرهنگ جواد زراعی فرمانده تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جمع کارکنان رسمی و وظیفه این یگان ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سیاست های ابلاغی و مورد انتظار رهبری از سپاه در این بیانیه اظهار کرد: سپاه از روز اول تشکیل عزیز بوده و امروز نیز عزیز و با عزت است؛ چرا که از جنس مردم و از خود مردم است.

او افزود: سپاه یکی از مهم ترین ارگان ها و ارکان جمهوری اسلامی ایران است سازمانی که از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی حراست و حفاظت می کند.

فرمانده تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه اضافه کرد: در تاریخ دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۷ به دستور امام خمینی (ره) این اتفاق مبارک افتاد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاسیس شد.

زراعی با بیان اینکه امروز با گذشت بیش از۴3 سال از انقلاب اسلامی سپاه بر قله های عزت و افتخار ایستاده و در هر عرصه ای که وارد شده است افتخار آفرین بوده است، گفت: این خدمت ها در عرصه های محرومیت زدایی، خدمات رسانی به مردم در تنگناها و حوادثی نظیر سیل و زلزله و غیره در طول عمر انقلاب در کنار مردم انجام گرفته است و این سپاهی است که حضرت امام خامنه‌ای (مدظله) به عنوان فرمانده کل قوا انتظار دارد. لذا ایشان می فرمایند من از سپاه کاملا راضی هستم ولی قانع نیستم. ما پاسداران و سربازان باید به اینکه در سپاه به مردم خدمت می کنیم افتخار کنیم و ببالیم.

او در ادامه با اشاره به هشت بند مورد تأکید رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به سپاه و پاسداران بیان داشت: جلوگیری از پیر شدن و محافظه کار شدن سپاه، همواره روحیه انقلابی داشتن، حفظ آمادگی در برابر حوادث، حفظ و تقویت نگاه جغرافیایی مقاومت، ارزیابی واقعی و دقیق از دشمنان انقلاب و نظام، تعامل با همه ارکان و دستگاه های اجرایی کشور و حفظ و تقویت روحیه جهادی بخشی از انتظارات رهبری از سپاه است که در بیانیه گام دوم ذکر شده است و باید به آن توجه داشت.

فرمانده تیپ ۱۲ قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: مردمی ماندن و مردمی بودن دیگر انتظار رهبری از مجموعه سپاه پاسداران است؛ چرا که ما مجموعه ای فقط نظامی نیستیم. سپاه مجموعه مردمی و باید مردم پذیر و مردم دوست باقی بماند. هم پاسداران و هم سربازان سپاه باید با مردم جامعه با دوستی و اخلاق مدارانه برخورد کنند.

زراعی در خاتمه گفت: توکل، معنویت، دعا و توسل آخرین و شاید مهم ترین انتظار رهبری از مجموعه سپاه باشد. امروز که در ماه مبارک رمضان قرار داریم خوان رحمت و در دعا باز است. انس با قران، تلاوت قرآن، توسل به اهل بیت (ع) و دعا را از دست ندهیم. که این ها بهترین راه پیشگیری از گناه هستند. حتی یک گناه هم برای مجموعه سپاه زیاد است چه در نیروهای رسمی و چه در نیروهای وظیفه. معنویت بُعد پیش برندگی و پیروز کننده ما در بسیاری از جبهه‌های پس از انقلاب اسلامی بوده است و باید همواره به آن تکیه کنیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها