از برگزاری گشت محله محور تا محفل انس با قرآن در شهرستان سرخه

همزمان با ماه مبارک رمضان گشت محله محور بسیج و محفل انس با قرآن کریم به همت بسیجیان پایگاه مقاومت شهدا روستا جوین در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۶۸۲۶
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه مبارک رمضان و ماه میهمانی خدا گشت محله محور رضویون با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) از ساعت ۹ شب در محدوده پایگاه و کوچه و خیایان های محله انجام شد.

تقی اسلامی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این گشت با هدف ایجاد آرامش و امنیت در سطح محله های شهر برگزار می شود، اظهار کرد: ظرفیت مردمی و مقتدر بسیج می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و برقراری نظم و ارتقاء امنیت باثبات در محلات نقش اساسی داشته باشد و بسیجیان در جهت تحقق این مهم دست ما را گرفته اند.

او افزود: حضرت آقا امنیت را نعمتی بزرگ در هر جامعه‌ای که زمینه پیشرفت مادی و معنوی را می‌خواهد بیان می‌فرمایند و شرط حرکت عظیم اجتماعی را هم امنیت بیان می‌کنند.

همچنین در جهت انس با قرآن؛ جلسه قرآن در شب های ماه مبارک رمضان به یاد بسیجی مدافع حرم کربلایی موسی خزائی به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدا روستا جوین در سرخه در منازل یکی از بسیجیان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار