سردار کارگر طی پیامی از صداوسیما برای تهیه سریال تأثیرگذار «نجلا» و پخش به موقع آن و آشنا نمودن ملت شریف ایران با بخشی از مقاومت و از خودگذشتگی مردم استان خوزستان قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۲۶۹۰۱
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار بهمن کارگر، مسئول بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در پیامی از تهیه و پخش مجموعه «نجلا» که به مقاومت و  غیرت مردم خرمشهر و آبادن اشاره شده است، از رئیس صداوسیما و عوامل این مجموعه تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«رسانه ملی، دانشگاهی برای ارتقا سطح آگاهی و معرفت عمومی و آوردگاهی برای مقابله با امواج خصمانه تحریف و تفتین است». حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

برادر ارجمند جناب آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

 با سلام و احترام؛ بر خود لازم می‌دانم از تهیه سریال خوش ساخت و تأثیرگذار «نجلا» و پخش به موقع آن و آشنا نمودن ملت شریف ایران با بخشی از مصائب، مقاومت و از خودگذشتگی مردم بزرگوار استان خوزستان به ویژه ساکنین مظلوم شهرهای خرمشهر و آبادان در ایستادگی و مقابله با تجاوز و حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق به کشور عزیزمان کمال تشکر و قدردانی را خدمت حضرتعالی، معاون محترم سیما و مدیر محترم شبکه سه سیما داشته باشم.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بهمن کارگر

مجموعه تلویزیونی «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در آبادان، شادگان و تهران ساخته شده‌ است. نخستین قسمت از این مجموعه در ۱۷ مهر‌ماه سال ۱۳۹۹ روی آنتن شبکه سه سیما رفت. فصل دوم این مجموعه نیز در نوروز و رمضان ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش شد.

ارسال نظرات