خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار خبر داد

اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در روستای حسین آباد عاشوری

بهار-مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار از برگزاری اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان در روستای حسین آباد عاشوری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۷۰۲۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

طاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: محفل انسی با قرآن با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی، سیدمحمدمهدی شیخ الاسلامی و محمدپارسا محمدی در حسینیه صاحب الزمان(عج) روستای حسین آباد عاشوری برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم باشکوه قاریان به قرائت آیات وحی پرداخته و حجت الاسلام ارزنده امام جمعه بهار در خصوص سیره اخلاقی و کرامت ائمه اطهار (ع) و امام حسن مجتبی(ع)، اهمیت کمک و اکرام به مستمندان به صورت مخفیانه و همراه با رعایت عزت نفس خانواده‌های نیازمند مطالبی عنوان کرد.

مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در راستای ترویج سنت بخشش بین نوگلان مهدقرآن نورالثقلین نیز به مناسبت میلاد امام حسن(ع) مراسمی در مهد برگزار شد و به زبان کودکانه در مورد کرامات امام حسن(ع) و بخشش آن حضرت و اهمیت روزه‌داری و اجر پاداش افطاری دادن برای نوگلان مطالبی عنوان شد.

وی افزود: همچنین نوگلان برای ابراز محبت خود به اهل بیت (ع) بسته‌های کیک و آبمیوه و شکلات را که خودشان تهیه و بسته‌بندی کرده بودند به عنوان افطاری بین نمازگزاران توزیع کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات