خبرهای داغ:
بخشدار گیان:

روز قدس نشانگر مخالفت جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم صهیونیستی است

نهاوند-بخشدار گیان گفت: روز قدس نشانگر مخالفت جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی و به منزله اهرم فشار علیه این رژیم غاصب است.
کد خبر: ۹۴۲۷۰۹۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیرحسین خزایی در جلسه شورای فرهنگ عمومی و هماهنگی و برنامه‌ریزی راهپیمایی روز قدس و لیالی قدر بیان کرد: شب قدر، یکی از شب‌های ماه رمضان، شبی است که از هزار ماه برتر و شب نزول قرآن، تقدیر امور و بخشش گناهان است.

وی گفت: شب قدر بزرگ‌ترین سند امامت و تداوم آن در طول زمان و شب، شب زنده‌داران است که باید تلاش کنند تا غفران الهی در این شب شامل حالشان شود.

بخشدار گیان افزود: شب قدر از شب‌هاي باعظمت و بااهميت سال است، دليل فضيلت اين شب بر ديگر شب‌ها، اموري است كه در اين شب محقق مي‌شود.

وی در ادامه در خصوص روز قدس بیان داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در تقویم انقلاب اسلامی به عنوان روز جهانی قدس ثبت و به این نام مقدس نامگذاری شده که این نامگذاری در سال ۵۸ یکی از مهمترین ابتکارات بی‌نظیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) بود که دشمنان اسلام و قدس شریف را غافلگیر کرد.

خزایی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با این اقدام راهبردی به رژیم صهیونیستی و حامیان آنها فهماند که از این پس نه تنها قدس و فلسطین بلکه هیچ مظلوم و محرومی در جغرافیای زمین و هیچ جای عالم تنها نیست.

وی با اشاره به اینکه روز قدس از زوایای مختلف دارای اهمیت فراوان است، گفت: روز قدس نشانگر مخالفت جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی و به منزله اهرم فشار علیه این رژیم غاصب است.

بخشدار گیان با اشاره به روایات اسلامی در اهمیت دفاع از مظلومان و مبارزه با ظالمان و ستمگران اضافه کرد: مردم ایران اسلامی و همه مسلمانان و آزادگان جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از قدس شریف، آرمان فلسطین و مردم مظلوم آن حمایت کرده و همچنان به این حمایت ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم شهید پرور بخش گیان در عرصه‌های مختلف گفت: امسال نیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ندای امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب لبیک خواهیم گفت و روز قدس را باشکوه‌تر از سال‌های پیش برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار