همزمان با شب های قدر 150 پرس غذا گرم به همت خواهران و برادران بسیجی در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۷۱۳۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با با فرا رسیدن شب های قدر، 150 پرس غذا گرم به همت پایگاه حضرت معصومه (س) و پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله‌) بین نیازمندان محله اسلامی آل یاسین سرخه توزیع شد.

در حاشیه این اقدام مومنانه فاطمه اسیری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در گفتگو با خبرنگار ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شب های قدر اظهار کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری کمک های مومنانه در جهت دستگیری از خانواده های نیازمند در محله اسلامی آغاز و همچنان ادامه دارد.

او افزود: شب‌های قدر برتر از هزار ماه است و عمل نیک و خیر در آن شب برتر از عمل نیک در هزار شب بوده و در واقع پاداش و برکات عمل نیک در شب قدر از پاداش عمل نیک در هزار شب برتر و والاتر است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در ادامه اضافه کرد: شب‌های قدر قرارگاه عاشقی با مولی‌الموحدین هم است و به همین مناسبت امیدواریم با توزیع غداهای گرم بین نیازمندان، بتوانیم راه حضرت علی (ع) را ادامه دهیم.

اسیری خاطرنشان کرد: این غذاها به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی پایگاه حضرت معصومه (س) آماده و توزیع شد و ان شاءالله با یاری خیرین و بانیان تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها