خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت خواهر دباغ سپاه ناحیه همدان:
همدان-فرمانده حوزه مقاومت خواهر دباغ سپاه ناحیه همدان گفت: ماه مبارک رمضان ماه بندگی خدا و ماه نزول قرآن کریم و بهترین ماه برای مانوس شدن با قرآن کریم است.
کد خبر: ۹۴۲۷۱۴۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، زهره سموات در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و مربیان صالحین حوزه مقاومت خواهر دباغ سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه بندگی خدا و ماه نزول قرآن کریم است، اظهار کرد: این ماه بهترین ماه برای مانوس شدن با قرآن کریم است و ماهی است که تلاوت قرآن بسیار ثواب دارد.

وی افزود: روزه میدان آزمایش است که انسان‌های به کمال رسیده میزان فرمانبرداری خود را نسبت به دستورات خداوند به نمایش می‌گذارند.

فرمانده حوزه مقاومت خواهر دباغ سپاه ناحیه همدان در ادامه به فضیلت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: روزه زیبا کننده چهره شخصیت انسان در پرتو عبادات است.

وی با اشاره به عظمت اسلام به عنوان دینی زنده و پویا گفت: اسلام دین اداره دنیا و اکتساب آخرت است و به همه نیازهای مادی و معنوی انسان‌ها توجه ویژه‌ای دارد، بنابراین ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ارتقا معنویت و راز و نیاز با خدا است.

سموات بیان کرد: تقوای الهی ریشه اصلی و پایه اساسی همه سعادت‌ها و خیرها است چراکه به وسیله تقوا است که فطرت توحیدی انسان از آلودگی و انحراف مصون می‌ماند.

وی با بیان اینکه دعا کردن و نیازهای خود را از خدا خواستن یکی از صفات ضروری همه خداپرستان و مومنان است، افزود: یکی از زیباترین ابعاد رمضان دعا کردن و با خشوع و خضوع خدا را خواندن است‌ و شب‌های قدر بهترین زمان برای دعا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات