خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان:

راه نجات انسان از همه گرفتاری‌ها و مشکلات مانوس شدن با قرآن است

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه انس با قرآن است، گفت: راه نجات انسان از همه گرفتاری‌ها و مشکلات و به ویژه جوامع اسلامی مانوس شدن با قرآن است.
کد خبر: ۹۴۲۷۱۶۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

سرهنگ علی مختاری معین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ما ه نزول قرآن و ماه رحمت و مغفرت است، اظهار کرد: روزه چشمه رحمت الهی را در وادی دل انسان‌های حق‌طلب جاری می کند و در واقع خانه تکانی دل از گناهان و آلودگی‌ها است.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه انس با قرآن است، گفت: راه نجات انسان از همه گرفتاری‌ها و مشکلات و به ویژه جوامع اسلامی مانوس شدن با قرآن است و ماه مبارک رمضان یک فرصت استثنایی و طلایی برای تلاوت قرآن است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه قرآن پیام هدایت برای مردم و کلام خدا برای حیات انسان و درمان خدا برای دردهای انسان است، تصریح کرد: قرآن کریم جلوه‌ای از نور خدا برای نجات مردم از همه ضلالت‌ها و گمراهی‌ها به سعادت است.

وی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان، ماه دعا و مناجات است و ماهی است که در آن گناه معنا ندارد و قلب مومن سراسر دعا و مناجات و تلاوت قرآن است.

مختاری معین تلاوت قرآن و دعا و میهمانی دادن را از جمله خصوصیات مهم در ماه ضیافت الهی دانست و گفت: ‌ماه مبارک رمضان علاوه بر اینکه یک ماه به تمام معنا دعا و قرآن است، بهترین فرصت برای د گرگونی و عالی ترین زمان برای از بین بردن کدورت‌ها و خصومت‌ها و ایجاد وحدت و صمیمیت در قلب موحدین است و افطاری دادن بهترین راهکار برای ایجاد صمیمیت و الفت است.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه و ثمره روزه دست یافتن به تقوای دل و تقوای الهی است که ریشه اصلی و پایه اساسی همه سعادت‌ها و خیرها به شمار می‌رود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان در پایان به آثار و فواید روزه اشاره کرد و گفت: مبارزه با تمایلات نفسانی و تزکیه و تهذیب نفس و خودسازی و کمک به فقرا و به یاد فقرا بودن برای هر انسانی لازم است که از فواید و برکات روزه‌داری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات