نصیری فرماندار گناباد :

ظرفیت مرقد مطهر علامه بهلول یک ظرفیت عظیم در سطح شهرستان هست

نشست بصیرتی دکتر رضا نصیری فرماندار گناباد با سبزپوشان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج گناباد در محل نمازخانه ناحیه گناباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۷۲۴۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی، نشست بصیرتی فرماندار شهرستان با سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در محل نمازخانه ناحیه سپاه گناباد برگزار شد. در اين مراسم دکترنصیری فرماندار گناباد گفت:هرستان گناباد ظرفیت های عظیمی برای کار فرهنگی دارد که از جمله آن مرقد علامه بهلول ره می باشد که با مدیریت درست و روحیه انقلابی و جهادی می‌تواند دستاوردهای عظیمی از نظر فرهنگی برای شهرمان داشته باشد. 

 

نصیری افزود: در روز گذشته شورای راهبردی تشکیل دادیم که قریب به 100 دستاورد و مزیت برای گناباد این جلسه داشته است که انشالا به یاری خداوند این دستاوردها محقق خواهد شد. 

 

وی ادامه داد: متاسفانه در مجموعه ادارات ما کادرسازی درست انقلابی صورت نگرفته است که به همت نیروهای انقلابی سعی در انجام شدن آن مهم هستیم. 

 

فرماندار گناباد گفت: بحث مبارزه با فساد و بی عدالتی یکی از مشکلات اصلی کشور و شهر ما می باشد که باید با جدیت تمام در صدد رفع آن برآئیم. 

 

نصیری اظهار داشت: تنها شهری که در سطح استان نهادهای دامی توزیع شده است گناباد می باشد که با پیگیری های انجام شده این کار صورت پذیرفت. 

 

وی افزود :روحیه انقلابی و جهادی بودن در کنار ستاد ستیزی باید در وجود مسولين باشد تا بتوانند مسیر درست انقلاب را طی کنند. 

 

 نصیری در ادامه با اشاره به حرکت‌های دولت جدید که امید را به کشور تزریق کرده از دستاوردهای دولت جدید ازجمله پیمان شانگهای و پیوستن ایران به این قرارداد که در نوع خود بی نظیر می باشد اشاره کرد. 

 

نصیری در پایان صحبت‌های خود ضمن حمایت کامل از مواضع انقلابی گروه مذاکره کننده در موضوع برجام در مورد حمایت از سپاه پاسداران و به رسمیت شناختن آن برای سایر کشورها خواستار محاکمه عاملان و قاتلان سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار