تیم گناباد برای اولین بار وارد لیگ فوتبال کشور شد

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم فوتبال این شهرستان برای نخستین بار وارد لیگ فوتبال کشور شد.
کد خبر: ۹۶۰۳۴۷۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از گناباد،  هادی محمدپور افزود:‌ امتیاز این تیم تحت عنوان تیم "بارسان" توسط یکی از سرمایه گذاران و مربیان گنابادی که دارای مدرک مربیگری فوتبال آسیاست خریداری شده و از فصل آینده نماینده تیم فوتبال گناباد در کنار تیمهای مطرح کشوری در لیگ دسته سه فوتبال کشور حضور می یابد.

وی ادامه داد:حضور یک تیم از گناباد در لیگ کشوری فوتبال یک موفقیت مهم برای ورزش این شهرستان به شمار می رود و تیم بارسان گناباد امسال به همراه ۸۵ تیم و از جمله تیمهایی مانند استقلال جنوب تهران،‌ شهرداری همدان،‌ قشقاوی شیراز، شاهین ماهشهر، پرسپولیس برازجان،‌ استقلال نوین بجنورد از شهریور ماه سال آینده در رقابتهای لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور خواهد داشت.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ بر این اساس از امسال رقابتهای فوتبال با حضور تیمهای مطرح کشوری در گناباد و یا با حضور تیم این شهرستان در دیگر نقاط کشور در قالب دورهای رفت و برگشت برگزار می شود.

علی اصغر اکبری رییس اداره ورزش و جوانان گناباد هم اظهار کرد: امتیاز تیم بارسان این شهرستان را یکی از سرمایه گذاران و کارآفرینان گنابادی از یکی تیمهای استانهای همجوار در لیگ دسته سه خریداری کرده است و باشگاه فرهنگی و ورزشی بارسان گناباد به عنوان نماینده این شهرستان در لیگ دسته سه فوتبال کشور حضور خواهد داشت.

وی افزود: تیم گناباد در رده نخست لیگ دسته سوم فوتبال کشور به عنوان بالاترین رده این لیگ در فصل آینده به مصاف تیمهای کشوری می رود و لیگ دسته سوم فوتبال و یا جام آزادگان بالاترین رده حضور استان خراسان رضوی در لیگهای فوتبال کشوری است و هم اکنون چهار تیم از این استان در لیگ یاد شده شرکت دارند.

رضا نصیری فرماندار گناباد نیز با اشاره به توجه خاص دولت سیزدهم به توسعه و تقویت زیرساختهای ورزشی در سطح کشور و به تبع آن این شهرستان افزود:‌ از ابتدای این دولت تاکنون به طور متوسط هر سه ماه یک زمین چمن در مناطق شهری و روستایی گناباد به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به ظرفیتهای گناباد در رشته های مختلف ورزشی و از جمله فوتبال و فوتسال و دو و میدانی ایجاد بستر رقابتهای دوستانه بین تیمهای منتخب گناباد در رشته های گوناگون با نمایندگانی از سایر شهرستانها و استانها را خواستار شد و آن را در افزایش شناخت سایر نقاط کشور با توانایی های ورزش گناباد موثر دانست.

وی اضافه کرد:‌ باید در کنار ورزشهایی مثل فوتبال و فوتسال به سایر رشته های ورزشی دارای قابلیت گناباد مانند سوارکاری، دو و میدانی و ورزشهای بانوان هم بیشتر توجه شود.

فرماندار گناباد گفت:برخی از رشته های ورزشی گناباد مانند ورزش باستانی با توجه به ورزشکاران مستعد و پیشینه و زیرساختهای موجود، قابلیت تبدیل به برند (نشان) در سطح منطقه ای و کشور را دارد و باید با برگزاری رقابتهای مشترک ورزشهای باستانی کشور در این شهرستان قابلیتهای یاد شده بیشتر به سایر نقاط معرفی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار