خبرهای داغ:
نماینده شیراز و زرقان:

پرهیز از خودمحوری و ریاست طلبی از ویژگی‌های حکمرانی اسلامی است

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، پرهیز از خودمحوری و ریاست طلبی را از ویژگی‌های حکمرانی در نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: در چنین نظامی پاسخگویی شفاف به مردم به معنای توجیه گری نیست.
کد خبر: ۹۴۲۷۳۸۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ابراهیم عزیزی در جمع نمازگزاران شهرک گلستان با اشاره به ویژگی های نظام حکمرانی اسلامی اظهار داشت: در نظام اسلامی مردم انتظار اجرای عدالت دارند و پاسخگویی مدیران نیز به معنای توجیه کردن امور نیست بلکه آنها باید به صورت شفاف به حل مشکلات مردم بپردازند.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به دیگر ویژگی های حکمرانی اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: پرهیز از ریاست طلبی و سیاسی کاری های بیهوده، عدم خود محوری و بهره گیری از مشورت دلسوزان، از ویژگی های حکمرانی در نظام اسلامی و حکومت مردم سالار است که تمامی مدیران باید بدان توجه داشته باشند.

عزیزی تصریح کرد: تجلی دین در امور اجتماع همان چهارچوب های عملی مورد تاکید انبیا و ائمه است که به تمام موارد مذکور در سخنان این بزرگان اشاره شده است.

او در ادامه با اشاره به اقدامات مجلس یازدهم در دو سال گذشته نیز گفت: مجلس در این مدت قوانین بسیار خوبی همچون جهش مسکن، رفع تحریم ها، مجوزهای کسب و کار و... تصویب کرده که دولت نیز در مقام اجرا باید به اجرای قوانین سرعت داده و تلاش جدی تری داشته باشد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: به عنوان نمونه مجلس قانون جهش ساخت مسکن که پیشران اکثر شغل ها می باشد را تصویب کرده و دولت را مکلف کرده که ۴میلیون مسکن متناسب با توان مردم در کشور بسازد.

عزیزی به آخرین اقدامات انجام شده در این راستا در استان نیز اشاره کرد و افزود: در استان نیز کار آماده سازی زمین برای ۵۰هزار واحد مسکن شروع شده که همه دستگاهها باید در این کار بزرگ همکاری کنند.

دیدار صمیمانه با مردم و نمازگزاران و حضور در میز خدمت در پایان نماز جمعه، پایان بخش حضور ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در شهرک گلستان بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها